MeSs Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Når jeg skal legge inn Need for speed most wanted får jeg melding om at må legge inn directx 9.0c, har gjort dette flere ganger og får samme melding Noen som vet hvorfor? Mvh Marius
Tordenflesk Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 nesten alle nye spill nå for tiden spør om det. ikke noe å bry seg om hvis du allerede har 9.0C
MeSs Skrevet 30. november 2005 Forfatter Skrevet 30. november 2005 Den går ut av instalasjonen ...... Mvh Marius
MeSs Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 Noen som vet?? Har prøvd mye rart nå. vet at det er mange andre som har samme problemet.. Mvh Marius
Tordenflesk Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Du har SP2? Kjør dxdiag, og se hvilken versjon av DX9 det står at du har der.
MeSs Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 Du har SP2?Kjør dxdiag, og se hvilken versjon av DX9 det står at du har der. 5237016[/snapback] Jaaa!! sjekka selvfølgelig det før jeg skrev inn her..
Bytex Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 (endret) Så legg det inn når spillet spør om det da. Det skader jo ingenting å legge det inn oppå den gamle installasjonen. Trykk OK og la den surre ivei og reboote. Endret 1. desember 2005 av Bitex
MeSs Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 Så legg det inn når spillet spør om det da. Det skader jo ingenting å legge det inn oppå den gamle installasjonen. Trykk OK og la den surre ivei og reboote. 5238649[/snapback] les tråden skikkelig da mann, Det er ikkeno ok eller cancel.. det er bare exit install.. men fiksa det, måtte åpne iso fila, også modifisere autostart.cfg og finne directxversion=9.0c, skrev 0 jeg, istedenfor 9.0c Funka det.. men herpa iso fila, den funker og installere med, men ikke å spille med, da må jeg jo selffølgelig bruke cden ...........................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå