sinnaelgen Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Er dere sikker på at denne gyldighets testen fungerer skikelig. orginal versjoner som ikke er lovlig og piratversjoner som er lovlig ? Det er da ikke snakk om windows er gyldig eller ikke men om å velge hvilke opdateringer man vil instalerere.
O. B. Lix Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Her er nok et problem med "kopi-sperra" til M$-XP. Jeg har kjøpt fullt lovlig versjon, men denne må aktiveres hver gang du formaterer, skifter HK, harddisk e.l. OG etter 3 auto-aktiveringer må man manuelt ringe inn og lese opp masse siffer samt legge inn på siffer som er så omfattende at selv de lengste KID-nr er som en lek... Og nå: dette gnålet med validering selv om versjonen er lovlig? Nei, orginalen er kastet inn i en krok hvor den ligger og støver ned, men her er en versjon hentet fra helt andre kanter - og jeg slipper reaktivering og gnål om validering... Forøvrig har jeg anbefalt alle vennene mine til å gjøre det samme, så denne kopisperren virker altså MOT sin hensikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå