Gå til innhold

FPS dropp i Most Wanted!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har spillt Most wanted en god del nå, og er meget fornøyd med spillet, men det er en ting som irritere meg, av og til så synker FPS til rundt 20, og det føles da som en liten lagg... Noen andre som har opplevd noe av det samme?

 

Og eventuelt vet om det har kommet en patch eller noe som ordner dette?

 

Har en P4 3,4 ghz, 1024ram, Asus Nvidia 7800 GTX 256, nyeste drivere over alt.. Spiller alt på maks og ligger på ca 50- 60 bilder i sekundet. Vel og merke når det ikke er noe dropp!!

 

Håper på svar, vennelig hilsen Thor

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Har spillt Most wanted en god del nå, og er meget fornøyd med spillet, men det er en ting som irritere meg, av og til så synker FPS til rundt 20, og det føles da som en liten lagg... Noen andre som har opplevd noe av det samme?

 

Og eventuelt vet om det har kommet en patch eller noe som ordner dette?

 

Har en P4 3,4 ghz, 1024ram, Asus Nvidia 7800 GTX 256, nyeste drivere over alt.. Spiller alt på maks og ligger på ca 50- 60 bilder i sekundet. Vel og merke når det ikke er noe dropp!!

 

Håper på svar, vennelig hilsen Thor

5225737[/snapback]

 

har opplevd det samme jeg og :thumbdown:

men patchen er på vei med noen bugfixes har jeg hørt :thumbup:

Lenke til kommentar

la selv merke til at ting hakket litt, prøvde å sette ned i fra 1280x1024 til 1024x768, men det var likt der. Det ble litt mindre når jeg skrudde av norton antivirus.

 

Jeg burte kunne kjørt dette på maks, men har satt fullscreen anti aliasing til minimum, og ett par andre greier på nest øverste alternativ (har skjermkortet på 4xAA og 8xAF, mulit transparency AA) Men andre spill har ingen problemer med dette.

 

Det som irriterer meg mest med spillet er at det ikke er surround med det, kun stereo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...