Gå til innhold

Sony DCR-HC90E VS DCR-PC1000E


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal nå kjøpe meg Digitalt videokamera, og etter saumfart forumet her sitter jeg igjen med to modeller som jeg vurderer og kjøpe.

 

Sony DCR-HC90E Eller Sony DCR-PC1000E

 

 

I og med at jeg ikke er noen proffbruker er jeg usikker på om denne prisforskjellen lønner seg? Liker særdeles godt størrelsen på PC1000E (som også er litt viktig) men er det verdt nesten 2000 mere?

 

Edit: endret emne tittel

Endret av heggi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Siden det bare er meg selv som skriver i denne posten så fortsetter jeg i den samme gode "stimen".

 

Har nå vært på elkjøp og handlet Sony DCR-HC90E. Til nå virker kamera greit, men ikke fått testet for mye. prøve å legge igjen noen erfaringer produkt guiden etterhvert..

 

Klarte selvfølgelig å gå på den gode gamle tabben med å ikke kjøpe med firewire kabel.. Nesten overrasket over at selgeren som prøvde seg på uttalige forsøk på mersalg ikke prakket på meg en firewire kabel i samme slengen..

Lenke til kommentar

Kjøpte samme kamera på elkjøp selv, kjøpte heller ikke firewire kabel, men hadde heldigvis en hjemme.

 

Kamera er flott, likte nightshot funksjonen, men jeg synes kameraet gir mye motorstøy. Pga. det lurer på om jeg skal levere det tilbake. En ting er at det bråker når jeg filmer, men når så mye av lyden blir overført til filmen tror jeg at det må være andre kamera der ute som ikke har de samme problemene.

 

Tips mottas med takk.

Lenke til kommentar
Jeg sikler også litt på DCR-HC90 men blir litt bekymret over det jeg har lest et par steder om framtredende motorstøy. Er dette virkelig et problem i praksis? Ut over dette virker kameraet nærmest perfekt for mitt behov.

5300585[/snapback]

 

Nå har jeg ikke fått testet det så mye, men merker ikke så mye til denne støyen jeg.

 

I og med jeg skal filme kommende unger og ikke naturfenomener uten noe lyd så kan jeg ikke se for meg at dette blir noe stort problem.. Sjeldent jeg kommer til å filme helt stille øyeblikk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...