photoguy Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Hei Bruker nyeste versjon av MSN, men i bakgrunnen ligger det en gammel versjon av MSN, som jeg ikke finner uninstall fila til. Den har ingen synlige ikoner på skrivebordet eller startmenyen, og finnes ikke på "fjern programmer" menyen. Men den er aktiv når pcen har vært i ventemodus.. så jeg kan stå som ikke pålogget på ny MSN, men får plutselig meldinger fra andre som ser at jeg er på.. Uten at jeg har logget på.. Hvordan får jeg slettet den gamle versjonen? (Og det er en gammmmmel, ikke forrige..) Håper noen vet svaret!
Lars :) Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Tast dette inn i kjør: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove
Jubelsau Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 (endret) Det er Windows Messenger du prater om. Gjør som Lars Anders skrev Endret 28. november 2005 av Røvenskiold
Gjakmarrja Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Mhm.. skriver du Remove MSN from XP så er det den FØRSTE liken på siden.. GOOGLE IS YOUR FRIEND
photoguy Skrevet 29. november 2005 Forfatter Skrevet 29. november 2005 Takk, ser ut til at det funka:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå