Fisk1 Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Jeg lurer på å bytte fra MSN Messenger ( ), til Trillian, en annen IM-klient. Er det noen som har testa dette og kan om rapportere noen feil? På forhånd takk.
Pantera Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Har brukt Trillian i et par mnd nå, og har enda ikke opplevd noen feil, i motsetning til den pil råtne MSN-klienten..... mvh Pantera
Slettetavmeg Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Brukte Trillian Pro før, og var godt fornøyd med det. Fint å kunne snakke på flere nettverk samtidig, og i samme klient.
miCro Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Hvis du er på utkikk etter et alternativ til MSN Messenger, er også Mercury vel verdt å teste.
Cagliostrio Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Har brukt trillian pro over et Ar, og syns den var veldig bra. Men nA bruker jeg Miranda IM. Liker denne bedre, ogsA ser den penere ut. Du mA riktig nok instalere litt plugins og skins for A fA den til A se bra ut. Men nA ser den ut slik jeg vil ha den, og gjOr den det skal helt utmerket
Fisk1 Skrevet 29. november 2005 Forfatter Skrevet 29. november 2005 Fett fett... Da er det vel å teste da. Mercury så også greit ut by the way. Takk til alle innspill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå