Gå til innhold

Hvor kan man unlocke?

ageck

Anbefalte innlegg

SpaceWorldselger de Samsung z500 til kr. 2.798,00, men denne er låst til Telenor. Jeg har NoExtras, så dette går dårlig...

Så jeg lurte på hvor jeg kan låse den opp? Har hørt om UnLockShop, men er litt skeptisk til å sende inn telefonen min til et ukjent sted. Noen som har erfaringer med disse? Eller noen som vet om andre steder å låse opp? Mobilverksteder eller noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men er litt skeptisk til å sende inn en helt ny telefon til et firma jeg ikke kjenner. Hvilken garanti har jeg for at jeg får den tilbake igjen? Uten feil og manglende deler?

Er det ikke noe sted jeg personlig kan levere mobilen, vente 10 min mens den blir unlockd og ta den med hjem igjen?

Lenke til kommentar
Ah, herlig! Tusen takk for svar dere  ;)

Måtte du vente lenge på GSM Teknikk?

Og hvor lang tid tar det før man får telefonen igjen fra UnLockShop?

5236242[/snapback]

Sakset fra Unlockshop.no:

Hvor lang tid bruker dere på å ordne telefonen dersom jeg sender den til deres verksted?

Hvor lang tid det tar fra du sender telefonen til du har fått den tilbake avhenger avhenger hovedsaklig av Posten. Vi returnerer normalt telefonen samme dag eller dagen etter at vi mottar den. Totalt tar det som regel 2-6 virkedager fra dagen du sender den, til du har fått den tilbake.

OBS: Dersom vi ikke har mottatt betaling for tjenesten vil vi vente med å returnere den til betaling er mottatt.

Jeg ønsker ikke å sende telefonen til et ukjent firma! Hvilken garanti har jeg for at jeg får telefonen tilbake?

Vi forstår godt at kundene våre er skeptisk til å sende en dyr telefon til et ukjent firma. Vi gjør vårt beste for at kundene våre skal føle seg trygge. UnlockShop er et seriøst firma registrert i foretataksregisteret, noe som gir deg en trygghet fremfor å sende telefonen til privatpersoner. Vi garanterer at du får telefonen din tilbake i den stand du forventet. Dersom du skulle oppleve problemer i etterkant vil vi selvsagt reparere skaden eller erstatte telefonen med en ny. Det er også verdt å merke seg at vi har over 5 års erfaring innen for denne bransjen, og kun benytter oss kun av det originale og beste utstyret på et marked som florerer av falske kopier og dårlige løsninger. Ved bestilling hos oss får du tilgang til et kundeområde hvor du hele tiden kan følge status på ordren din. Om du ønsker kan du bli varslet på SMS/E-post når vi mottar og/eller har ferdigbehandlet bestillingen din. På denne måten har du full kontroll over hva som skjer med telefonen din.

Les mer

Lenke til kommentar
Ah, herlig! Tusen takk for svar dere  ;)

Måtte du vente lenge på GSM Teknikk?

Og hvor lang tid tar det før man får telefonen igjen fra UnLockShop?

5236242[/snapback]

De sa de hadde mye å gjøre og ba meg komme tilbake og hente telefonen om en time. Det gjorde jeg og da var den klar.

Lenke til kommentar

Unlock.no er bra og jeg anbefaler de personlig.

Unlock.no var tross alt gratis før - men grunnet at telenor&netcom brukte unlock selv fordi det var så enkelt (sier vel litt...) så startet de å ta en liten ubetydlig sum + at de startet unlockshop der folk som ikke klarer å gjøre det selv kan få gjort jobben for dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...