rvenes Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 Kva fart kan ein forvente og få med GPRS med EDGE? Eg fikk rundt 12kb/s da eg prøvde og laste ned ei fil. Er det sånn ca normalt eller skal ein ha meir? Om denne skulle vert posta i Mobilavdelingen, så fytt posten. Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 Kva fart kan ein forvente og få med GPRS med EDGE? Eg fikk rundt 12kb/s da eg prøvde og laste ned ei fil. Er det sånn ca normalt eller skal ein ha meir? Om denne skulle vert posta i Mobilavdelingen, så fytt posten. 5218481[/snapback] Kommer litt ann på hvor nærme masta du er skulle jeg tro. Med edge burde du vanligvis klare litt mer, 20-25 er "maksimalt". Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 Testa i kjellern av meg der eg har datatinga mine. Var nok ikkje optimalt signal mot masta. Vegen til masta er også over ein sjø osv osv... stor mast, men litt langt unda. Lenke til kommentar
steveak Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 Skaff deg en kraftig ekstern antenne - det gjorde susen for meg hva hastighet/stabilitet angår (de to henger jo sammen da). Kva fart kan ein forvente og få med GPRS med EDGE? Eg fikk rundt 12kb/s da eg prøvde og laste ned ei fil. Er det sånn ca normalt eller skal ein ha meir? Om denne skulle vert posta i Mobilavdelingen, så fytt posten. 5218481[/snapback] Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 hmm veit ikkje om eg kan stappe på antenne på mobiltelefonen. I-mate SP5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå