Chrynarx Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 toipic sier alt? med herbalism guide.. tenker jeg på hvor jeg finner de forskjellige blomstene.. er alliance btw
Dʋgɢtung Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Nei, jeg vet ikke, jeg. Det kan jo hende det finnes under topicen Herbalism Guide i professionforumet på wow-europe.com Direkte link: http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post13960
atrax Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Her er en brukandes guide 5217866[/snapback] Den var dessverre ukomplett og unøyaktig. Complexion sin link funker mye bedre.
Chrynarx Skrevet 29. november 2005 Forfatter Skrevet 29. november 2005 hvor er det jeg kan plukke blomster nå? har 100 i skill.. skal til stv men der der det bare kingsblood og oppover trenger 125 for kingsblood:S
preskatv Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Kunne vært litt nyttig og i hvert fall lest gjennom guiden de viste deg da... De nevner blant annet : Briarthorn Grows: Ashenvale, Darkshore, Duskwood, Hillsbrad Foothills, Loch Modan, Redridge Mountains, Westfall, Wetlands. og Bruiseweed Grows: Alterac Mountains, Arathi Highlands, Ashenvale, Darkshore, Duskwood, Hillsbrad Foothills, Loch Modan, Redridge Mountains, Westfall, Wetlands
Chrynarx Skrevet 29. november 2005 Forfatter Skrevet 29. november 2005 ja lest gjennom.. har gått litt rundt omkring men er det noen der ute som har en plass de viet det er mye blomster from 70+ i skill? en nevnte strangekeep uttafor menethil i vannet.. funka bra men vil videre.. oxo var det ikke såå mange blomster der som han skulle ha det til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå