MarkusG Skrevet 30. november 2005 Forfatter Skrevet 30. november 2005 ER dette billigste pris på Trackmania Sunrise? Link
AndersT2 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 (endret) Nei. Sjekk med postens valuta kurser, og se om denne kommer under 200,-. Det er gratis sending derifra også. Fikk min til under 200,- når jeg kjøpte det. Men måneden etter måtte jeg ut med full toll for ett annet spill til samme pris. Men vent noen dager til. Da slipper de Trackmania Sunride Extreme. Når det slippes så vil original spillet bli billigere. Og når du kjøpet det, så kan du gå på nettsidene til spillet, og laste ned Extreme expantion packen gratis (slik den er for alle som har kjøpt spillet). På dette området er Nadeo geniale. Det samme med det første Trackmania spillet. Du fikk Power Up! versjonen gratis, det samme med den kommende Trackmania Original. Har du første spillet, kan du laste ned denne gratis. EDIT: Extreme skal slippes rundt 15 desember for kjøpere. Vi som har det fra før kan laste det ned allerede. Endret 2. desember 2005 av AndersT2
MarkusG Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 ER Trackmania sunrise med i packen Sunride Extreme da?
Evilworm Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Trackmania:Sunrise har for mange problemer for at jeg skal like det. Trackmania er kuult, men Sunrise kræsjer altfor mye! Ikke har det kommet en patch for å løse problemet heller.. Alt i alt kommer nok ikke jeg til å kjøpe fler spill fra firmaet som laget TM:S. Dette er oppsettet mitt: MSI K8N Platinum (Nvidia NForce 3) med AMD64 3400+ 1 Gb Corsair ram Powercolor 9800 AIW, 128 Mb ram Mistenker at det kan være prosessoren, eller Nvidia-chipsettet.
AndersT2 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Ja Trackmania Sunrise Extreme har med alt som er i Sunrise spillet. Hvis man har Sunrise, så trenger man kun å oppgraddere til Extreme. Har man ingen av delene, så trenger man kun Extreme spillet. Har spilt Trackmania Sunrise på flere maskiner, begge mine, samt SFF boksen til en kompis. Og har aldri opplevd noen form for svakheter med stabiliteten. Og hvis noen skulle ha problemer med stabilitet så er det kompisen min. Han får ikke kjørt Roxio sitt brenne program uten at maskinen kræsjer og må formateres igjen. Men det skulle være rart hvis det kun skjer i trackmania og ikke andre spill. Men Extreme er den patchen som vil fikse slikt, siden det ikke er noe annet.
MarkusG Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Skrevet 3. desember 2005 Men da er det da ingen grunn til å vente med å kjøpe Trackmania Sunrise da?
Alt-Ctrl Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Hvilken kategori går trackmania under? Omtrent samme som Flat Out?
AndersT2 Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Det er aldri noen grunn til å vente med å kjøpe Trackmania nei. Men når Extreme kommer, så vil det spillet du får kjøpt i dag mindre pris, slik at du kan kjøpe det reine Sunrise biligere og få Extreme gratis på kjøpet. Det var slik jeg mente. Siden Extreme kommer straks. Trackmania er nok crazy bil spill ja. Mye mye bedre enn Flat Out. Spesielt når man selv kan bygge baner, eller gå på nettet og spille på andre sine baner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå