Gå til innhold

Nytt Bilspill til PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare så du vet det, så er Test Drive unlimited et Xbox 360 spill og ikke et PC spill. Men det ser veldig bra ut, så det kan jo være værd å kjøpe en Xbox 360 :p

5216113[/snapback]

Kanskje jeg kjøper Xbox 360 da ;)

 

Kanskje du skal prøve de andre NFS spillene!?

5216145[/snapback]

 

Har prøvd en god del av de, men kunne tenkt meg et annet et akkurat nå

Lenke til kommentar

Min favoritt er nok GTR (asfaltracing), av grunnene som MKej nevner. Men det vil jeg si faller litt utenfor dine kriterier, det er nokså høy vanskelighetsgrad, og selv om det finnes arcade mode vil jeg tro det fort blir litt kjedelig hvis man ikke er seriøst interessert i bilkjøring.

 

Men i tillegg til listen fra Shaper^ hvor det sikkert er flere som vil passe deg, vil jeg også foreslå LFS (Live for speed) Det må da være det beste "universal" bilspillet!?.

Grafikken er bra, og de har fått til å kombinere realistisk kjørefølelse med arcade på en bra måte. Skal man virkelig ha gode tider krever det mye, men hvem som helst kan kjøre ganske greit uten masse trening. Det har bra støtte for online kjøring der du kan kjøre alt fra seriøs racing, til å bare cruise rundt i byen og være harry... Et bra utvalg av svært forskjellige biler og baner. Sist men ikke minst, det er også et billig spill.

 

Men uansett, smaken er forskjellig så jeg vil råde alle til og laste ned demo versjoner og prøve selv. Hvis man så spør igjen, og påpeker hva man liker og ikke liker er det lettere å gi gode råd om bilspill.

Lenke til kommentar
Men i tillegg til listen fra Shaper^ hvor det sikkert er flere som vil passe deg, vil jeg også foreslå LFS (Live for speed) Det må da være det beste "universal" bilspillet!?.

Grafikken er bra, og de har fått til å kombinere realistisk kjørefølelse med arcade på en bra måte. Skal man virkelig ha gode tider krever det mye, men hvem som helst kan kjøre ganske greit uten masse trening. Det har bra støtte for online kjøring der du kan kjøre alt fra seriøs racing, til å bare cruise rundt i byen og være harry... Et bra utvalg av svært forskjellige biler og baner. Sist men ikke minst, det er også et billig spill.

 

 

LFS arkade? Ikke mye arkade i LFS, og uansett kan man ikke kjøre "rundt" i byen. Byen er delt opp i "løyper", så man kan ikke kjøre akkurat dit man vil i byen, man må følge den planlagte løypa uansett.

Lenke til kommentar
... vil jeg også foreslå LFS (Live for speed) Det må da være det beste "universal" bilspillet!?.

Grafikken er bra, og de har fått til å kombinere realistisk kjørefølelse med arcade på en bra måte. Skal man virkelig ha gode tider krever det mye, men hvem som helst kan kjøre ganske greit uten masse trening. Det har bra støtte for online kjøring der du kan kjøre alt fra seriøs racing, til å bare cruise rundt i byen og være harry... Et bra utvalg av svært forskjellige biler og baner. Sist men ikke minst, det er også et billig spill.

5224624[/snapback]

 

Ehm.. det med cruise rundt i byn og ha det harry har du fra et arcadebilspill som forkortet heter nfsu2, ikke LFS.

 

LFS er et ganske dårlig arcade-spill, hvis du skjønner :thumbup: .

 

Fra www.liveforspeed.net:

LFS S2 is a serious racing simulator. No arcade modes, no steering aids - YOU have to do the driving. It is therefore highly recommended to play the sim with a wheel, because even though you can use keyboard and/or mouse, a wheel is what you use in a real car, so a wheel should be used in a serious racing simulator. Especially when going online, where fast reactions are required.

 

Det er en utrolig bra racing-simulator med realistisk fysikk, grei grafikk og genialt utvalgt av baner og biler - alt fra en formel ford lookalike, via gatesportsbiler, GTR-klasse og raske formel 3 - lookalikes.

Av racing modes har du asfaltracing, rallycross, dragracing og autocross, samt en del av onlinemiljøet er dedikert til drifting.

Nettkoden sies å være en av de beste i sjangeren, og onlinemiljøet er helt genialt - stor overvekt av hjelpsomme og vennlige folk. Billig er det og - 24 pund. Gratis demo kan lastes ned fra liveforspeed.net og inneholder 3 forskjellige biler og 1 bane med 4 forskjellige konfigurasjoner :)

 

Bare pass på - hvis du prøver det kan du fort bli hekta ;)

Endret av trollmannen
Lenke til kommentar
trollmannen Postet i dag, 13:01

Ehm.. det med cruise rundt i byn og ha det harry har du fra et arcadebilspill som forkortet heter nfsu2, ikke LFS.

 

LFS er et ganske dårlig arcade-spill, hvis du skjønner  .

Ja, var kanskje litt dårlig ordvalg å bruke harry og Arcade, la meg oppklare litt.

 

Det jeg sier om å cruise/harry; nei det er riktig at man ikke kan kjøre hvor som helst som i NFSU, men på de onlineserverne jeg har kjørt LFS S2 på, er spekteret alt i fra seriøs racing, til å bare tulle rundt i byen og sladde, crashe, ha det morro uten at det egentlig er noe løp.

 

Hva jeg mener med arcade, var bare at dette, selv om mange kaller det simulator, ikke er vanskelig og ha det gøy med fra dag 1, man trenger ikke trene i timesvis for å fullføre en runde. Skal man virkelig kjøre gode tider, kreves masse trening ja, men det er ikke som feks R.Burns hvor det er vanskelig bare å fullføre en runde uten masse innlært teknikk, og bestått eksamen i diffrensialsperre- teori.

 

Uansett vi er vel enige om budskapet her tror jeg, dette er et veldig bra bilspill, og masse morro for veldig lite penger :)

Lenke til kommentar

Trackmania er konge. Sunrise blir litt ødelagt av den ekstreme vanskelighets graden (må ta cup for å komme videre), men spesielt av den elendige lille sportsbilen. Finnes det noe verre å kjøre?

 

Trackmania Original kommer snart. Det er det første spillet oppgradert til Sunrise grafikk. Ser spektakulært ut.

 

Men ellers så er Most Wanted spillet bedre enn det demoen var. Men NFS: Underground 2 er det beste i den serien. Styr unna Hot Pursuit 2, det finnes ingen fartsfølelse i det spillet, har prøvd det på alle mine siste skjermkort (MX440, 9800 Pro, 6600 GT og 7800GT, og fortsatt så er spillet utrolig treigt. Dvs. farten føles ikke riktig, alt er for treigt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...