Gå til innhold

Oppringt fra telenor.


Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen andre som er blitt oppringt fra telenor og når dere har tatt opp samtale så var det stum i andre enden og etter noen sekunder så legger de på.

 

Jeg sa opp midt telenor abb og gikk over til netcom. Jeg fikk anrop men gadd ikke ringe tilbake siden pleier å være folk som ringer feil men pleier ikke å si noe. Ringte meg igjen dagen etter og da tok jeg og ringte tilbake og oppdaget var automatisk svarer fra telenor så jeg la på. Dagen etter igjen så ringte det igjen og jeg gadd ikke ringe tilbake denne gangen. Så ringte det igjen dagen etter da ringte jeg og valgte prate med en konsulent og spurte om hvorfor de ringte meg hele tiden, han bare vi har en kjempetilbud til deg.

 

Jeg bare er det på denne måten dere gir tilbud til deres kunde han bare prøvde å snakke om noe annet. Jeg bare sa er dritt lei av å ha telenor kan dere slutte å ringe meg, så sa han at jeg kan fjerne deg fra listen.

 

Har telenor lovt til å gjøre det på denne måten. Plage folk som har gått over til andre operatører.

 

Er 100% sikker på at de hadde ringt meg hele tiden helt til jeg ikke pratet med en av konsulentene dems.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter at jeg skiftet fra Telenor til Chess for et par år siden har Telenor ringt meg flere ganger. Jeg svarer som regel at jeg har Ches King og derfor ikke vil skifte når jeg har betalt årsavgift. De spør da om det er greit at de ringer meg opp igjen senere. jeg sa ja til det fordi det er like morsomt hver gang de kommer med tilbud som er mye dårligere enn de prisene jeg har hos Chess. Skjønner ikke at de gidder å ringe.

 

Ble også stoppet av noen fra Lyse (mobil/bredbånd/strøm-selskap fra Rogaland) utenfor en butikk for en stund siden. De prøvde å lokke med gratis månedsavgift de første månedene, men etter at jeg sa hvilken abonnement jeg hadde så sa de bare "ok".. og hadet bra.

Lenke til kommentar

Dei ringer opp mange samtidig for a spare tid, så snakkar dei med den første som tek telefonen. Dei andre blir kutta.

 

Eg er Chess-abonnent, og da dei vart kjøpt for ei tid tilbake ringte Telenor og spurde om eg tykte det var bekymringsfullt med oppkjøpet. Telenor ville gi meg 500kr for å bytte tilbake til dei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...