Gå til innhold

hvorfor er undead priest bedre enn human priest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
tenkte egentlig på shadow damage tror jeg

5214076[/snapback]

ingen forskjell

5214103[/snapback]

UD har devouring plague, shadow resistance og will of the forsaken..derfor

Undead > Human?

Skrevet
Human Priest vs. Undead Priest i duel = Human vinner. Men, Undead er kanskje bedre mot classer som ikke kan fjerne magi.

5214070[/snapback]

Hvorfor vinner human? undead har jo shadowresist og wotf

Skrevet
Human Priest vs. Undead Priest i duel = Human vinner. Men, Undead er kanskje bedre mot classer som ikke kan fjerne magi.

5214070[/snapback]

5214159[/snapback]

10 Shadow resist @ lvl 60 er dråpen i havet. WotF er selvfølgelig veldig bra, men husk også at Human har instant heal. Mulig det blir mer 50/50 når jeg tenker meg om.

Skrevet

5214070[/snapback]

5214159[/snapback]

10 Shadow resist @ lvl 60 er dråpen i havet. WotF er selvfølgelig veldig bra, men husk også at Human har instant heal. Mulig det blir mer 50/50 når jeg tenker meg om.

5214185[/snapback]

okok, human vinner hver halvtime.

Husk at devouring plague er en disease. Husker ikke om prester kan fjerne det?

Skrevet

De kan fjerne disease ja. Og den spellen koster ingenting i forhold til Devouring Plague (ca. 50 mana vs. 900 mana) Men siden spellen som fjerner disease er en holy spell er det bare vits hvis motstanderen er i shadowform. Fordi da må han gå ut av shadowform for å bruke cure disease.

Skrevet
Hvorfor er det sånn?

5214046[/snapback]

Hvorfor er det sånn hva? IMO er Human Priest og Undead Priest ganske jevne. UD har bra med stamima og int-boost + WotF, mens Human har The Human Spirit, altså 5 % mer spirit, det viktigste endgame PvE-statsen til Priest.

Skrevet
Hvorfor er det sånn?

5214046[/snapback]

Hvorfor er det sånn hva? IMO er Human Priest og Undead Priest ganske jevne. UD har bra med stamima og int-boost + WotF, mens Human har The Human Spirit, altså 5 % mer spirit, det viktigste endgame PvE-statsen til Priest.

5214623[/snapback]

Mana-regen gear er jo langt viktigere enn spirit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...