Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ukjent enhet i enhetsb.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har formatert pcen. Jeg har instalert hovedkort driver og skjermkort driver. Men det står i enhetsbehandlingen at det er en ukjent enhet som ikke er installert + ting som skulle blitt instalert når jeg instalerte hk drivere. Hva er galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det må bety at det er en enhet i maskinen, eventuelt en ekstern enhet som ikke har fått drivere installert. Ukjent enhet betyr at windows ikke gjenkjenner enheten og du må installere drivere manuelt. Tja, hva kan det være? Blir vanskelig for meg og andre med den lille informasjonen vi fikk der :)

Er det en skriver? Min skriver blir ukjent enhet når den kobles inn via usb etter en format. Bruker du f. eks. nettverkskort som ikke er integrert på hovedkortet? Lydkort? Er nok en enhet du har glemt

Skrevet

Jeg har enda ikke fått det til. Det er et nforce 4 chpiset. Skal ikke alle drivere da være samlet i en pakke som du laster ned på nvidia sin hjemme side? Må jeg bruke drivere som fulgte med? Viss jeg må det så er jo de driverene gammle!

Skrevet

Jeg ser du har et 6600GT skjermkort. Har selv fått div. ukjente enheter under det kortet,

noe som ikke skjedde med Ati- kortet jeg hadde. Tror det er div støtte for å koble det til tv osv..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...