Efreet Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Nokon som veit om eit program som eg kan bruke for å få lyd som blir produsert av PCen som mikrofon? Skal bruke slik at eg kan spele god lyd over ventrilo (musikk) enn slik eg gjer nå med høytalerer -> mic eksternt. Noken som veit om eit program som lar meg velge mellom datalyd mic og ekstern mic? helst eit enkelt program som lar meg skifte =) takk for all hjelp.
jokkakim Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 inne på ventrilo kan du jo velge nettop dette... velger du "stereo mix" istede for "mikrofon" under "line" inne på setup
endrebjo Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Volumkontroll -> Options -> Innstillinger -> Innspilling (Recording) -> [Hak av på ihvertfall 'Stereo Mix' og 'Microphone'] -> OK For å velge mikrofon haker du av på 'Velg' under 'Mikrofon'. For å spille inn lyd fra PC-en haker du av på 'Velg' under 'Stereo Mix'.
Efreet Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 (endret) Oki. Tusen takk! =) edit: Bare lurer. er det ein måte eg kan få "innspilling" greiene på lydinstillinger til å bli ein hurtiglink ein eller anna plass? Virker litt tungvindt å gå inn på alt viss det er mogleg å lage ein hurtiglink direkte til den. Endret 27. november 2005 av Efreet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå