[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 26. november 2005 Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 hei! nå har jeg endelig fått kjøpt ny pc og hadde innstalert alt...(windows og alle andre programmer) så viser det seg å være en software feil med et eller annet (tror det var windows innstall greine) men i alle fall så fikk jeg masse blå skjærm og dritt så jeg bestemte meg for å reinstallere winxp (home editon sp2). når jeg skulle formatere laget jeg en partison på 20gb til windows og andre sytstem filer... så var det bare det at jeg glemte å lege en partison til til spill og lignende... spørsmålet mitt er da: kan man lage flere partisoner etter at man har innstaler windows? har ca. 180gb som ikke er formatert enda.. takk for alle svar Mvh Bountyhunter Lenke til kommentar
JourNey Skrevet 26. november 2005 Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 start->kjør->diskmgmt.msc Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 26. november 2005 Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Bountyhunter(BF:V),26/11-2005 : 11:16]hei! nå har jeg endelig fått kjøpt ny pc og hadde innstalert alt...(windows og alle andre programmer) så viser det seg å være en software feil med et eller annet (tror det var windows innstall greine) men i alle fall så fikk jeg masse blå skjærm og dritt så jeg bestemte meg for å reinstallere winxp (home editon sp2). når jeg skulle formatere laget jeg en partison på 20gb til windows og andre sytstem filer... så var det bare det at jeg glemte å lege en partison til til spill og lignende... spørsmålet mitt er da: kan man lage flere partisoner etter at man har innstaler windows? har ca. 180gb som ikke er formatert enda.. takk for alle svar Mvh Bountyhunter 5209219[/snapback] Ja, du kan partisjonere resten av harddisken etter installasjonen av windows. Høyreklikk på "min datamaskin", velg "behandle" og deretter "diskbehandling" Edit: JourNey var visst raskere enn meg Endret 26. november 2005 av tomahg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå