Gå til innhold

hvordan frakte pc med fly?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville tatt av CPU-kjøler i det minste.

Og sørget for at ikke andre ting inni kabinettet kan løsne og slenge rundt inni der.

 

Ellers er det vel bare å pakke den godt inn i ei eske, helst med litt bobleplast eller pakkechips rundt.

Er du skikkelig paranoid kan du pakke innsiden av kabinettet smekkfullt med pakkechips.

Lenke til kommentar

Send den som spesialbaggasje. Koster som regel ikke noe mer. Den blir ikke slengt rundt (skal i allefall ikke). Er et eget rullebånd på gardemoen. Og pakk den seff godt inn selv om.

 

Edit: Og hvordan det er i Bergen veit jeg ikke da men regner med de har en ordning på det de og.

Endret av Duffy85
Lenke til kommentar
jeg kunne jo skru ut alle komponentene, men har aldri bygget pc... forresten, får du med pc komponenter inn i flyet? min far hadde med noen sykkelbremser for meg og han måtte gå og sende et annet sted(mistet nesten flyet)

 

Mvh,

Axel

5209256[/snapback]

 

vel da er jo dette en fin mulighet for å lære. :wee:

 

jeg fikk alle komponentene inn uten noen problemer. sa bare at det var en pc når de spurte. og dette var midt i etterdønningene fra 9/11.. så sikkerhetskontrollene var strenge for å si det mildt.

Endret av phax
Lenke til kommentar

Hah det med spesialbagasje har jeg DÅRLIG erfaring med.. Virker som det betyr spesialjuling for enkelte flyselskap. Sendte en snowboardbag med fullt utstyr som spesialbagasje. Ikke nok med at de rotet bort bagasjen i nederland (jeg skulle til usa) Og når den endelig kom fram så den ut som om de hadde kjørt den gjennom en kjøttkvern 2-3 ganger :no:

 

Min anbefaling : Ikke fly med KLM :realmad:

 

Sorry ble litt offtopic.

Lenke til kommentar

Sørg for å dra ut strømpluggen. Selv om PC'en er avslått så er det hvilestrømmer på hovedkortet.

 

En annen ting, du bor i England, der bruker de 110 Volt eller?

Sjekk at PSU (strømforsyning) har mulighet til å veksle mellom 110 Volt og 230 Volt.

Og for guds skyld, ikke sett den i feil stilling. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...