Gå til innhold

Hvor selges den sjeldne varen tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+6132
Noen som vet hvor jeg får kjøpt overgang fra usb til 12v? Finnes dette? Skal brukes til hjemmelaget bærbar pc stativ med vifter.

9058893[/snapback]

 

Det finnes ikke, siden standard usb ikke har høyere spenning enn 5v

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Ventilerte eller perforerte slot deksler

og sånne små vibrasjons dempende gummi\silicon knotter? sånne som er på noen kabinetter med " gulv " montert psu.

9047610[/snapback]

 

På microplex får du som tilbehør til Lian Li Cube case perforerte 5.25-fronter, kan hende de passer?

 

AtW

Lenke til kommentar

Yup! Det er glimrende! Ser pent ut (dog med korrekt farge) og stopper støved brilliant! Du kan se i arbeidsloggen min (signatur) om du trenger eksempler på hvordan det kommer til å se ut.

 

Dersom du har tyve tommeltotter, bakenden full av penger og slikt, kan du jo også kjøpe på microplex, da. Personlig liker jeg ikke beskyttelsestingen foran på dem, men dem kan du kanskje ta bort?

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Damestrømpe kan du jo regulere motstanden i ved å strekke strømpen ... Tror ikke den stopper så altfor mye luft, men nå har jeg jo heller ingen erfaring med dem Microplex har, da.

 

Goscinny ;)

9201237[/snapback]

 

Det er jeg klar over, men allikevel virker de til å ha litt mer motstand (dog er det kun foretatt en uvitenskaplig pustetest), mulig det ikke er så mye at det er et problem i praksis, men det hadde jo være greit med vanlig støvfilter om det lar seg gjøre.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Noen som vet hvor jeg kan få tak i "mesh" netting eller lignende ?

 

Og store plexi plater ! ( mer en 24 x 24 cm )

 

Takk!

9207784[/snapback]

 

For plexiplatene ville jeg ha hørt med din lokale glassmester, de pleier og føre slikt.

Ofte så har de avskjær som kan passe fint til bruken din

(regner med at det er vindu i et kabinett vi snakker om), som en kan få for en billig penge.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Ventilerte eller perforerte slot deksler

og sånne små vibrasjons dempende gummi\silicon knotter? sånne som er på noen kabinetter med " gulv " montert psu.

9047610[/snapback]

 

På microplex får du som tilbehør til Lian Li Cube case perforerte 5.25-fronter, kan hende de passer?

 

AtW

9196534[/snapback]

nei mente ikke brønen jeg mente de pci slotene der slutten av eks graffik kortet stikker ut der du plugger in skjermen

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg har kanskje ett weird ønske :) Det jeg lurer på, er om noen der ute har en case mod eller noe sånt for ett skap inni veggen som man kan opp til 4 ting i en slags rack.

 

Jeg skal da ha system på modem/ip-tlf adapter/Switch/router inni det skapet. Har tilgang på tre materialer, f eks i x finer/ spon

 

Jeg bygger om ett rom i kjelleren, derfor kan jeg da sette dette inni veggen, evt inni i rommet ved siden av gjennom veggen, men jeg vil ha kontroll fra kontoret.

 

Har sett etter etter gammel sikringsskap, selvfølgelig uten strøm delen, bare en slags sentral.

 

Frode

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...