Gå til innhold

Badet som virkelig sier "heil"

Bluesky

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Rikets Røst i går så viste de en boligannonse fra internet hvor det var malt ett stort hakekors på baderomsveggen.

Er det noen som vet hvor jeg kan finne den annonsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det ekte? Hvem vil ha et hakekors på badet?

5215883[/snapback]

En nazist vil...

5215888[/snapback]

Eller en retarted tysker som liker at ihvertfall noen sier hei! til han :innocent:

Skrevet (endret)
Når jeg får meg egen leilighet, skal jeg også flislegge badet sånn :wee:

5222727[/snapback]

Jeg vet om noen personer som er villig til å flislegge sånn. Han ene er faktisk så grei at han trolig bare kommer til å ta betalt for flisene og de kjøper han hos grossisten.

Endret av Snillingen
Skrevet
Når jeg får meg egen leilighet, skal jeg også flislegge badet sånn :wee:

5222727[/snapback]

Jeg vet om noen personer som er villig til å flislegge sånn. Han ene er faktisk så grei at han trolig bare kommer til å ta betalt for flisene og de kjøper han hos grossisten.

5223093[/snapback]

Å få tak i noen som er villig til å legge fliser på den måten er neppe vanskelig. Hadde det vært mitt arbeid hadde jeg ikke hatt noe imot å legge flisene.

Skrevet

Nei det er no ikke vanskelig å finne en til å legge flisene, men jeg tenkte at han sikkert ville bli litt nølende når han skulle spørre. Jeg hadde i hvertfall ikke turt å spørre folk om de kan flislegge en svastika.

Skrevet

Det der var litt....eh...spesiellt....

Bolig for jødiske innvandrere? Nei takk! De kommer nok til å kveles når de får se badet.

Mvh. Marius E

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...