Gå til innhold

Omtale av Mario Kart DS (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som har prøvd spillet med Linksys WRT54G. Finner ikke noe informasjon om spillet støtter denne, men det ser ut som Linksys i det hele tatt ikke anbefales så veldig mye. :no:

6592831[/snapback]

 

Nintendo Wi-Fi fungerer utmerket med Linksys WRT54G for min del. Jeg har vel en versjon 2.0 eller 2.2, hvis jeg ikke husker fullstendig feil, men det kan hende Nintendo Wi-Fi ikke fungerer med alle versjoner av denne ruteren.

Lenke til kommentar
Er det noen som har prøvd spillet med Linksys WRT54G. Finner ikke noe informasjon om spillet støtter denne, men det ser ut som Linksys i det hele tatt ikke anbefales så veldig mye. :no:

6592831[/snapback]

 

Nintendo Wi-Fi fungerer utmerket med Linksys WRT54G for min del. Jeg har vel en versjon 2.0 eller 2.2, hvis jeg ikke husker fullstendig feil, men det kan hende Nintendo Wi-Fi ikke fungerer med alle versjoner av denne ruteren.

6592912[/snapback]

 

Ja, dette er vell en relativt kjent router om jeg ikke tar feil. :hmm: Får håpe det fungerer, eller så kan jeg gå så langt som å få mutter'n til å kjøpe en annen router. :p Gleder med som et barn til dette spillet! :love: (Kanskje det er det jeg er? :p)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...