PC^2020 Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Hei, jeg lurer på å starte opp en hunter (Dwarf). Og jeg lurer da på hvilke professions jeg burde ha? Hunters kan vel bruke axe og mace..? Kan det være ok å ha Blacksmithing og minig? Skinning og leatherworking? Enchanting + ?? Endret 25. november 2005 av pc^2004 Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Engineering er bra. Kan lage sine egne kuler og rifler da. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Huntere kan ikke bruke maces. Dessuten, ville gått mining/engineering for smarte duppeditter eller mining/enchanting for penger Endret 24. november 2005 av king_of_kong Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Som jeg sa i en annen tråd: Start med ming/skinning! Disse betaler veldig veldig bra og passer bra sammen. Senere bør du ta Engineering istedenfor skinning da du får utrolig mye bra items du selv kan bruke. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Enchanting er ikke et proffesion du tjener hauger med gull på. (kanskje dersom du er eneste på serveren med crusader) Vil du bli rik, gå mining og skinning. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 er selv hunter. har Mining/blacksmith er fornøyd med det Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Ta mining/engineering hvis du vil ha det gøy. Ta noe annet hvis du vil tjene penger! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Engineering er som sagt nyttig siden du kan lager kuler/piler til deg selv. Du kan også mekke morsomme ting som f. eks Death - Ray og Net-o-matic. Ulempen er den samme som som alle andre crafting yrker, vil du aldri tjene særlig mye penger på det. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 25. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2005 Jamen Engineering har jeg på en annen char - på samme server så jeg lager rifler & krutt med han. Så da kunen jeg tenke meg noe annet.. Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 2. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2005 jeg synes det er for få hunters som tenker på å ta engineering, Hunters med engi er Imba! goblin jumber cables and fain death? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 2. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2005 Skinning og mining opptil 50-60 og deretter bytte skinning til engineering. Tro meg du vil trenge all gullet du kan få til engineering, tross alt det dyreste yrket i WoW Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Min level 52 hunter har: 300 Skinning 300 Dragonscale Leatherworking Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Min level 52 hunter har: 300 Skinning 300 Dragonscale Leatherworking 5245813[/snapback] Ja, og? Er det noe bra? Tjener du penger på det? Bruker du tingene du lager? Min priest har 300 mining og 285 blacksmithing. Nyttig info? Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Jamen Engineering har jeg på en annen char - på samme server så jeg lager rifler & krutt med han. Så da kunen jeg tenke meg noe annet.. 5206005[/snapback] Du må ha engineering får å nytte av tingene. Mitt tips er å først ha skining og mining/herbalism og senere bytte til f.eks alchemy / engineering. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Skinning og Mining kanskje? Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg spiller rogue og har Skinng/Leatherworking, angrer på at jeg tok dette. Jeg kan tjene mye penger om jeg bare orker å farme Skin of Shadows for shifting cloack, da jeg kan ta omtrent 300g for å crafte den. Orker dog ikke å kaste bort tiden min på mange scholo runs. Hadde jeg kunne valgt igjen, hadde jeg valgt mining og Engineering. Hunteren til broren min har dette, og anbefaler dette på det sterkeste Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 4. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2005 Jamen Engineering har jeg på en annen char - på samme server så jeg lager rifler & krutt med han. Så da kunen jeg tenke meg noe annet.. 5206005[/snapback] Du må ha engineering får å nytte av tingene. Mitt tips er å først ha skining og mining/herbalism og senere bytte til f.eks alchemy / engineering. 5245881[/snapback] det som er så flott er at så lenge riflene er BOE så trenger han ikke engineering for å bruke skudd og riflen... Lenke til kommentar
litago Skrevet 5. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2005 jeg synes det er for få hunters som tenker på å ta engineering, Hunters med engi er Imba! goblin jumber cables and fain death? 5241222[/snapback] Jeg er hunter med cabler, fungerer som combat resser i MC/bwl/ony Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 5. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2005 jeg synes det er for få hunters som tenker på å ta engineering, Hunters med engi er Imba! goblin jumber cables and fain death? 5241222[/snapback] Jeg er hunter med cabler, fungerer som combat resser i MC/bwl/ony 5253291[/snapback] combat resser? dvs. at du resser i kampen? jumper cables funker da ikke i combat? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2005 Feign death får deg ut av combat. Wiper all aggro, lar deg sette feller på nytt, etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå