Gå til innhold

Profession for hunter - hvilken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Skinning og mining opptil 50-60 og deretter bytte skinning til engineering.

Tro meg du vil trenge all gullet du kan få til engineering, tross alt det dyreste yrket i WoW :no:

Lenke til kommentar
Jamen Engineering har jeg på en annen char - på samme server så jeg lager rifler & krutt med han. Så da kunen jeg tenke meg noe annet..

5206005[/snapback]

Du må ha engineering får å nytte av tingene.

Mitt tips er å først ha skining og mining/herbalism og senere bytte til f.eks alchemy / engineering.

Lenke til kommentar

Jeg spiller rogue og har Skinng/Leatherworking, angrer på at jeg tok dette. Jeg kan tjene mye penger om jeg bare orker å farme Skin of Shadows for shifting cloack, da jeg kan ta omtrent 300g for å crafte den. Orker dog ikke å kaste bort tiden min på mange scholo runs. Hadde jeg kunne valgt igjen, hadde jeg valgt mining og Engineering. Hunteren til broren min har dette, og anbefaler dette på det sterkeste ;)

Lenke til kommentar
Jamen Engineering har jeg på en annen char - på samme server så jeg lager rifler & krutt med han. Så da kunen jeg tenke meg noe annet..

5206005[/snapback]

Du må ha engineering får å nytte av tingene.

Mitt tips er å først ha skining og mining/herbalism og senere bytte til f.eks alchemy / engineering.

5245881[/snapback]

 

det som er så flott er at så lenge riflene er BOE så trenger han ikke engineering for å bruke skudd og riflen...

Lenke til kommentar
jeg synes det er for få hunters som tenker på å ta engineering, Hunters med engi er Imba! goblin jumber cables and fain death?  :dribble:

5241222[/snapback]

 

Jeg er hunter med cabler, fungerer som combat resser i MC/bwl/ony :D

5253291[/snapback]

combat resser? dvs. at du resser i kampen? jumper cables funker da ikke i combat?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...