Gå til innhold

Gnome- eller Goblin-engineering? (Gnome Rogue!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker du store smell, så kan du vel gå Goblin? Er heller ikke så mange som har Goblin engineering, så du kan tjene en god del penger for å kun sette isammen jumper cables XL (altså at du får materialene + bonus for å lage dem).

 

Angrer ikke på at jeg tok Goblin, jeg :)

 

Men, så har man ditt dilemma! Det som er bra med Gnomish er diverse BoP items, slik som Death Ray (critter opp til 5000 hp) og World Enlarger og litt annet småsnacks. Men, de beste bombene er allikevel Iron Bombs, som koster lite og forvirrer en fiende i 3 sek. Ganske digg i BG!

 

Liker du rare ting, gå Gnomish.

Hvis du vil tjene en liten slant, gå Goblin!

 

Må bare anbefale Goblin Rocket Helmet :D

Lenke til kommentar

Du kan få rocket helmet med gnomish også :) Jeg har nesten fyllt opp en helg 16-slotter med engineering ting, som f.eks. cloaking device, world enlarger, jumper cables, mind control helmet, death ray, og mer. Synes ikke bombene fra engi er noe særlig, men duppedittene som gnomish kan lage er kjempemorsomme :)

Endret av Pug
Lenke til kommentar

De aller fleste velge gnomish. (også jeg)

 

Om det er fordi alle skal ha gnomish deathray vites ikke, men den er jo gøyal.

Trinkets og guardians er uten tvil for gnomish.

 

Blow shit up er for goblins

 

I end game er nok repair bot det viktigste, samt fire resist trinkets.

 

Botene er felles for goblin og gnomish, fire resist trinket vet jeg ikke.

 

V

Lenke til kommentar

Tok selv gnomish på roguen på grunn av snedige trinkets. Death ray skuffet virkelig, den har vel crittet for rundt 900-1000 én gang, som oftest ligger den på 800.

 

Da må jeg heller si meg mer fornøyd med stæsj som Mind control cap, som er hysterisk morsom i PvP. Har mang en gang latt imba huntere få sloss med sin egen pet, og sendt mages i melee på 3-4 mobs.

 

Vet jeg at rogues eller druider er i nærheten, så er det på med Catseye goggles. Er jeg rootet, og druiden holder på å heale, så slenger jeg ut en high-explosive bomb. Prøver huntere å stikke ut fra melee-range, Net-o-matic projector. Når jeg en gang får makket meg til å få tak i truesilver transformer-schematic, skal jeg løpe inn i freezing traps og reflektere dem tilbake på hunteren med Gyrofreeze ice deflector.

Lenke til kommentar
Da må jeg heller si meg mer fornøyd med stæsj som Mind control cap, som er hysterisk morsom i PvP. Har mang en gang latt imba huntere få sloss med sin egen pet, og sendt mages i melee på 3-4 mobs.

 

Vet jeg at rogues eller druider er i nærheten, så er det på med Catseye goggles. Er jeg rootet, og druiden holder på å heale, så slenger jeg ut en high-explosive bomb. Prøver huntere å stikke ut fra melee-range, Net-o-matic projector. Når jeg en gang får makket meg til å få tak i truesilver transformer-schematic, skal jeg løpe inn i freezing traps og reflektere dem tilbake på hunteren med Gyrofreeze ice deflector.

 

Hmm funker mind control på andre spillere da? Det trodde jeg ikke, men her kan jeg lett ta feil.

 

Men om jeg ikke husker feil så er det cooldown på trinkets, dvs at du kan ikke bare hive på net-o-matic om du pluttselig ser en hunter osv..Og denne oppladingstiden/cooldown er vel på rundt 30 sekunder eller noe slikt. Mulig dette varier litt....vet ihvertfall at det er cooldown på jumper cables og parachut cloak...husker ikke death-ray men regner med det.

 

Tenker da på den cooldown som oppstår når man putter trinket inn i slotten!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hmm, ja. Nå ahr jeg hatt gnomish engineering lenge, og den er oppi 305 i skill. Har lagd mye rart, som feks- alarm-o-bot og masse skrap.

 

Har merket at en del av engineer-tinga er for dyre i bruk. Og man må være veldig rik for å kunne bruke ting som Arcane bomb, Alarm-o-bot osv.

 

Gnomish death ray crit=4509 (på en rank 14 warrior, truru han daua?)Ja.

Lenke til kommentar
ta også med i beregningnen at gnomish engineers får trinket slik at de teleporteres til gadgetzan (nært silithus), mens goblin engineers får trinket slik at de teleporteres til winterspring (nært eeh).

 

Ja, men hvor i svarteste sabeltann får man tak i denne "teleporteren"? Jeg har prøvd å se etter den i helgen, men finner den ikke. HJELP!!

 

Uansett så skal det sies at disse trinketene til engineering ikke akkurat er svært nyttig i pvp, med cooldown-tider så det holder. For min del bruker jeg andre pvp-trinkets med fordel. eneste er at jeg smelelr opp min Jumpercable XL når en RL low lvl dør når vi ruller gjennom Uldaman og lignende.

Lenke til kommentar
ta også med i beregningnen at gnomish engineers får trinket slik at de teleporteres til gadgetzan (nært silithus), mens goblin engineers får trinket slik at de teleporteres til winterspring (nært eeh).

 

Ja, men hvor i svarteste sabeltann får man tak i denne "teleporteren"? Jeg har prøvd å se etter den i helgen, men finner den ikke. HJELP!!

5559783[/snapback]

 

thottbot er din venn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...