dynamic Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Skulle spille i går, men da jeg skulle koble til en server så klikka pc'en like før den koblet til. Har et bilde her som viser litt: Det ser ut som om Steam ikke er koblet til nettet, men den er det. For når jeg kobler til så kommer det at det er ca 0.312k/s inn og ca 16.579 ut.
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 *Rapportert* Jeg ber bare om at denne tråden skal flyttes til Spillforum - for de mest omdiskuterte > Counter-Strike. Men dette hørtes merklig ut, sikker på at du ikke driver med noe i bakrunnen?
Alastor Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Flyttes fra diskutert spill og tilbehør til counter-strike - vi har et helt eget forum for slik diskusjon .
-Raistlin- Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 øøøh 60 fps viste MYE. spør nettoperatøren din elns. sjekk om linja er som den skal og sjekk om det skjer bare når du går inn på cs/hl
Matias Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Synes ikke bildet ditt viste noe i det hele tatt Hvorfor ring rundt net_graph? Jeg tror du mener at det skal vise noe der hvor det står in & out, men dette kommer ikke opp før du connecter/er inne på en server Skjønner ikke helt vitsen med å lage en post med en gang PC'en din klikker når du connecter til en server..? Må jo på en måte si om dette er noe som skjer hver gang du prøver, og hva som skjer osv.
dynamic Skrevet 23. november 2005 Forfatter Skrevet 23. november 2005 (endret) Nå i det siste har det skjedd hver gang jeg skal koble til en server. Før stod det hvor mange k/s det kom inn og ut, men det gjør ikke det lenger. Tror dere at Norton Antivirus kan ha sperret noe av det? Er ikke så veldig proff på dette. øøøh 60 fps viste MYE.spør nettoperatøren din elns. sjekk om linja er som den skal og sjekk om det skjer bare når du går inn på cs/hl Har alltid hatt 60fps, og da har det funket. Merkelig at det plutselig slutter å funke. Endret 23. november 2005 av dynamic
Pilot_ Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 (endret) Net_graph trenger jo ikke vise for at spillet skal fungere da. Edit: 60fps er litt mye når du er på en meny som ikke beveger seg, jo. Endret 23. november 2005 av Luzifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå