Gå til innhold

mus scoller ikke enkelte steder


-Olsen-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det kan være dårlig støtte for den musen der i spill blant annet. Hvorfor den ikke fungerer i MSN vet jeg ikke. Du kan kanskje sjekke om det finnes egne drivere enn de som Windows legger inn som standard. Disse finner du oftest hos produsenten.

 

Du kan prøve å installere en annen driver på musen din også, mulig Windows bare har installert en driver som ikke støtter skrollhjulet fullt ut. Dette kan du gjøre i enhetsbehandlingen ved å høyreklikke på musen og velge oppdater driver. Derifra velger du å lete opp driver selv. Finn IBM i listen over drivere og sjekk etter en driver med skrollhjulstøtte eller noe (kan stå som tre knapper).

 

Men personlig vil jeg anbefale å skaffe en ny og bedre mus. Logitec er ikke å forakte da. Disse har mye større støtte i applikasjoner (også ved standard Windows drivere).

 

Om det skulle være noe så bare gi tilbakemelding.

Lenke til kommentar

Takk for svar,

 

Oppdaterte driveren (lastet ned en ny muse suite fra IBM.com, nå fungerer den fullt ut i wondows, men sliter fortsatt i enkelte spill.

 

Jeg får vel inse at slaget er tapt pg kjøpe en nye og bedre mus.

 

PS: noen anbefalinger som ikke er alt for dyre og lette å få tak i?, skal brukes til lettere spilling.

 

MvH

Bjørnar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...