GRendal Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Jeg må bare spørre, hvorfor velger du cold blood istedet for AR? Skjønner meg ikke på rogues som gjør det, spesielt når de begynner å få epic weapons og gear, som gjør at hver sinister strike treffer for rundt 7-800dmg (Meg, med 1 NS, quick strike ring, og brutality blade), regner med at SS kommer lett opp i 1000+ med full NS, Vis'Kag osv. Hvorfor velge 2k dmg hvert 3. minutt, når du kan få 10k+ dmg hvert 6. minutt? 5194258[/snapback] NS gir deg bare mere crit %. Men attack power er det værre med. Før jeg begynte med mc hadde jeg 934 AP på det høyeste, nå med epic drops has jeg 745 men med 12% mere crit sjanse. 5194857[/snapback] 934 og 2700 HP? gratulerer, du er one-shottable.
DeeTee Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Bracers suger ræv men 5194272[/snapback] Suger ræv ja - og hvor i verden kommer du fra? Det finnes ikke stort flere bracers som er bedre enn disse til rogue. Du har WSG epicbracerne som gir 10 mer AP pga STR, og du har bloodfang med litt mindre sta, litt mer agi og 1hit. Ellers er de veldig bra.
Griznah Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 (endret) @OP: Ene hunteren hos oss ramla ut av første MC-runnet sitt med 5 epics...4 biter av giantstalker. Runnet etterpå fikk han 2 til. Og i går fikk ene alt-hunteren til ene druiden GS Chest på første run....=) Endret 23. november 2005 av Sub-Lock
Pug Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Jeg må bare spørre, hvorfor velger du cold blood istedet for AR? Skjønner meg ikke på rogues som gjør det, spesielt når de begynner å få epic weapons og gear, som gjør at hver sinister strike treffer for rundt 7-800dmg (Meg, med 1 NS, quick strike ring, og brutality blade), regner med at SS kommer lett opp i 1000+ med full NS, Vis'Kag osv. Hvorfor velge 2k dmg hvert 3. minutt, når du kan få 10k+ dmg hvert 6. minutt? 5194258[/snapback] NS gir deg bare mere crit %. Men attack power er det værre med. Før jeg begynte med mc hadde jeg 934 AP på det høyeste, nå med epic drops has jeg 745 men med 12% mere crit sjanse. 5194857[/snapback] Har svaret ditt noe some helst å gjøre med hvorfor noen velger CB foran AR?
GRendal Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 (endret) Bracers suger ræv men 5194272[/snapback] Suger ræv ja - og hvor i verden kommer du fra? Det finnes ikke stort flere bracers som er bedre enn disse til rogue. Du har WSG epicbracerne som gir 10 mer AP pga STR, og du har bloodfang med litt mindre sta, litt mer agi og 1hit. Ellers er de veldig bra. 5194976[/snapback] Bracers of the eclipse - 10 agi, 9 sta - 24 Attack power Nightslayer Bracers: 20 Agi - 15 Stamina så da har du valget mellom 0.33% crit og 60 HP vs. 14 Attack power. ikke en veldig stor oppgradering spør du meg. Når jeg sier ræv mener jeg ikke at de er ræv i seg selv, de er bra nok de, men for å være epix skuffer de litt. Når dagger rogues bruker Blå bracers istedenfor Epic ones fra MC, synes jeg det er legitimt å si at de ikke er veldig bra. Endret 23. november 2005 av GRendal
mobilfreek Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Hmph, dette var jo ikke stort å skryte av...? Grønn MH dagger + en del grønne armor pieces. I tillegg så har du brukt DKP på den verste NS delen av alle, nemlig bracers. Finnes bedre blå bracers. (Mye smartere å vente med bracers til du har våpen og cover i det minste, men det er min mening). Og talent builden er ganske trist også Du har verken Riposte eller Blade Flurry fra COmbat treet (!). Du har Remorseless attacks fra assasination o.O Og i tillegg har du bare 1/3 points i imp. ambush, og har prioritert 5/5 sword spec pga. at du brukker et sword i off-hand. Tbh er det en av de dårligste talent buildene jeg har sett på lenge. Uansett, gl videre, får håpe du får flere epics etter hvert =) (Bør kanskje vurdere å respecce ^^) 5194244[/snapback] bracers til alle epic settene i MC pleier og suge da
GRendal Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Hmph, dette var jo ikke stort å skryte av...? Grønn MH dagger + en del grønne armor pieces. I tillegg så har du brukt DKP på den verste NS delen av alle, nemlig bracers. Finnes bedre blå bracers. (Mye smartere å vente med bracers til du har våpen og cover i det minste, men det er min mening). Og talent builden er ganske trist også Du har verken Riposte eller Blade Flurry fra COmbat treet (!). Du har Remorseless attacks fra assasination o.O Og i tillegg har du bare 1/3 points i imp. ambush, og har prioritert 5/5 sword spec pga. at du brukker et sword i off-hand. Tbh er det en av de dårligste talent buildene jeg har sett på lenge. Uansett, gl videre, får håpe du får flere epics etter hvert =) (Bør kanskje vurdere å respecce ^^) 5194244[/snapback] bracers til alle epic settene i MC pleier og suge da 5195561[/snapback] Bracers of might eier.
mobilfreek Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Hmph, dette var jo ikke stort å skryte av...? Grønn MH dagger + en del grønne armor pieces. I tillegg så har du brukt DKP på den verste NS delen av alle, nemlig bracers. Finnes bedre blå bracers. (Mye smartere å vente med bracers til du har våpen og cover i det minste, men det er min mening). Og talent builden er ganske trist også Du har verken Riposte eller Blade Flurry fra COmbat treet (!). Du har Remorseless attacks fra assasination o.O Og i tillegg har du bare 1/3 points i imp. ambush, og har prioritert 5/5 sword spec pga. at du brukker et sword i off-hand. Tbh er det en av de dårligste talent buildene jeg har sett på lenge. Uansett, gl videre, får håpe du får flere epics etter hvert =) (Bør kanskje vurdere å respecce ^^) 5194244[/snapback] bracers til alle epic settene i MC pleier og suge da 5195561[/snapback] Bracers of might eier. 5195672[/snapback] vet men det er et untak
Slåmeg Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 934 og 2700 HP? gratulerer, du er one-shottable. Det var med 3800. Hvem kan drepe meg med én hit da? Nå har jeg 4700.
henrik_s Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 (endret) edit: slettet pga feil qoute Endret 23. november 2005 av h3nrik
csboy Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Faktisk mange som er i full stand til og one shoote deg med 3700hp
abraxa Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Jeg må bare spørre, hvorfor velger du cold blood NS gir deg bare mere crit %. Men attack power er det værre med. Før jeg begynte med mc hadde jeg 934 AP på det høyeste, nå med epic drops has jeg 745 men med 12% mere crit sjanse. 5194857[/snapback] Hvordan klarte du 934 AP med "utenfor mc" kit? For jeg antar at du mener ubuffet?
GRendal Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 (endret) Jeg må bare spørre, hvorfor velger du cold blood NS gir deg bare mere crit %. Men attack power er det værre med. Før jeg begynte med mc hadde jeg 934 AP på det høyeste, nå med epic drops has jeg 745 men med 12% mere crit sjanse. 5194857[/snapback] Hvordan klarte du 934 AP med "utenfor mc" kit? For jeg antar at du mener ubuffet? 5195931[/snapback] 3800 HP og 934 AP. jeg vil gjerne se itemsa dine. Endret 23. november 2005 av GRendal
GRendal Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Hmph, dette var jo ikke stort å skryte av...? Grønn MH dagger + en del grønne armor pieces. I tillegg så har du brukt DKP på den verste NS delen av alle, nemlig bracers. Finnes bedre blå bracers. (Mye smartere å vente med bracers til du har våpen og cover i det minste, men det er min mening). Og talent builden er ganske trist også Du har verken Riposte eller Blade Flurry fra COmbat treet (!). Du har Remorseless attacks fra assasination o.O Og i tillegg har du bare 1/3 points i imp. ambush, og har prioritert 5/5 sword spec pga. at du brukker et sword i off-hand. Tbh er det en av de dårligste talent buildene jeg har sett på lenge. Uansett, gl videre, får håpe du får flere epics etter hvert =) (Bør kanskje vurdere å respecce ^^) 5194244[/snapback] bracers til alle epic settene i MC pleier og suge da 5195561[/snapback] Bracers of might eier. 5195672[/snapback] vet men det er et untak 5195727[/snapback] Faktisk litt komisk når resten av settet suger til alt annet enn tanking
Tå. Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 4 epics på en helg virker jo imponerende. Jeg spilte i 7måneder uten å equippe en eneste epic. Og hva er det med uvitende personer som liker å fortelle andre at deres spillestil er den rette? Hva er gøy med at alle har samme build, items og spillestil? Selv forstår jeg meg ikke på wannabe warriors som er så dumme at de putter sverd i main hand. Løper dere rundt i AV og leker tank også kanskje?
-=Toasted=- Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 hva faan er det med de folka som kommer med: ååå så dåååårlig! omg omg omg.. kan dere ikke bare holde kjeft og la gutten være glad da? makan til rasshøl skal man lete lenge etter.
Pug Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 4 epics på en helg virker jo imponerende. Jeg spilte i 7måneder uten å equippe en eneste epic. Og hva er det med uvitende personer som liker å fortelle andre at deres spillestil er den rette? Hva er gøy med at alle har samme build, items og spillestil? Selv forstår jeg meg ikke på wannabe warriors som er så dumme at de putter sverd i main hand. Løper dere rundt i AV og leker tank også kanskje? 5196261[/snapback] Vi sier ikke hvilken spillestil som er best, vi sier hvilke talents som er mye mye mye bedre valg enn hva han bruker atm. Du kan ikke komme og nekte på at 5/5 sword spec er nesten totalt bortkastet når man 1) bare bruker sverd i OH, mens man har dagger i MH, 2) tar sword spec foran blade flurry og riposte. I tillegg er Remorseless attacks unyttig i nesten alle situasjoner. Builden er rett og slett ikke effektiv nok, han har en god del talents fra alle treene, men ikke noen av de beste talentene fra noen av treene. "Uvitende personer"? Hva definerer du som uvitende? Personer som har spilt klassen sin siden beta, og kan den inn og ut? Dessuten må OP nesten vente negative tilbakemeldinger når han oppretter en "brifetråd", når han egentlig ikke har noe å brife om.
p0zz Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Haha ok det talent treet der er det værste jeg har sett:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå