Gå til innhold

oki, dette var sykt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Epic er veldig bra utstyr for levelen. Hvor bra ting er for levelen går slik:

Grå - common, grønn - uncommon, blå - superior, lilla - epic, orange - legendary, rød - artifact

Endret av X-tremeOverclocker
Skrevet

+5 dmg på den daggern der og masse sharpeningstones hele tida? ja, jøss - sikkert fint det.. Men kan jo soloe seg og i det minste hente shankern til han får noe i MC.

Og må si talenttreet så veldig spesielt ut, og kanskje burde endres litt - mene.. Det er kanskje noe for en annen tråd.

Skrevet
Epic er veldig bra utstyr for levelen. Hvor bra ting er for levelen går slik:

Grå - common, grønn - uncommon, blå - superior, lilla - epic, orange - husker ikke, rød - artifact

5192696[/snapback]

oransje = legendary

3 epic drops, 2 av dropsene Boe og noe crafted gloves + en ganske rar build for å være dagger rogue.. Ingen 3/3 Imp. Ambush? hva er det for noen build?

Uansett, dette var nok ikke det beste forsøket på en brifetråd. Hvis du kaller 4 epics mange epics, må du nok ta en /inspect på Asp. Regner med du får bakoversveis da, ja..

Skrevet (endret)

oransje = legendary

3 epic drops, 2 av dropsene Boe og noe crafted gloves + en ganske rar build for å være dagger rogue.. Ingen 3/3 Imp. Ambush? hva er det for noen build?

Uansett, dette var nok ikke det beste forsøket på en brifetråd. Hvis du kaller 4 epics mange epics, må du nok ta en /inspect på Asp. Regner med du får bakoversveis da, ja..

5193004[/snapback]

Om han ikke har 3/3 Imp. Ambush betyr ikke at det er dårlig, selv har jeg 30/21/0 som talent build, altså null imp. Ambush. Men det PvE spec da.

Og 2 BoE drops hadde jeg vært veldig glad for siden dem dropper mindre en de vanlige dropsa + Aged Core Leather Gloves er ikke crafted men dropper fra Magmadar.

Edit: Ok, så er jeg ikke så veldig flink til å quote :/

Endret av JaWa
Skrevet

3/3 Imp. Ambush er essensielt.

Mener å tro at hanskene var fra pattern kjøpt av Thorium Brotherhood, jeg da :)

Du, som mange andre har en 30/21 build. Hvorfor tar dere ikke tier7 talentet dere har bygget hele treet for å få? Kan ikke forstå det, men smaken er som baken.

BoE dropper ganske ofte, så de er på lik linje med BoP i begynnelsen.. helt til det må lages bank-chars med en drøss med Felhart belter i banken..

Skrevet (endret)

drop den drittdagger og skaff deg krol blade eller eventuelt MC drop..

er det mulig og gjøre dps med den drittdaggern.. eller du kan jo også få deg dagger med exhalted i AV :p farmer med min rogue for den nå.. er for lei av AV

og du har kanskje litt for lav hp så jeg? :p 3393 er allt for lite

Endret av mobilfreek
Skrevet

Hmph, dette var jo ikke stort å skryte av...?

Grønn MH dagger + en del grønne armor pieces.

I tillegg så har du brukt DKP på den verste NS delen av alle, nemlig bracers. Finnes bedre blå bracers. (Mye smartere å vente med bracers til du har våpen og cover i det minste, men det er min mening).

Og talent builden er ganske trist også :( Du har verken Riposte eller Blade Flurry fra COmbat treet (!). Du har Remorseless attacks fra assasination o.O Og i tillegg har du bare 1/3 points i imp. ambush, og har prioritert 5/5 sword spec pga. at du brukker et sword i off-hand. Tbh er det en av de dårligste talent buildene jeg har sett på lenge.

Uansett, gl videre, får håpe du får flere epics etter hvert =) (Bør kanskje vurdere å respecce ^^)

Skrevet
Om han ikke har 3/3 Imp. Ambush betyr ikke at det er dårlig, selv har jeg 30/21/0 som talent build, altså null imp. Ambush. Men det PvE spec da.

5193061[/snapback]

Jeg må bare spørre, hvorfor velger du cold blood istedet for AR? Skjønner meg ikke på rogues som gjør det, spesielt når de begynner å få epic weapons og gear, som gjør at hver sinister strike treffer for rundt 7-800dmg (Meg, med 1 NS, quick strike ring, og brutality blade), regner med at SS kommer lett opp i 1000+ med full NS, Vis'Kag osv. Hvorfor velge 2k dmg hvert 3. minutt, når du kan få 10k+ dmg hvert 6. minutt?

Skrevet
Hmph, dette var jo ikke stort å skryte av...?

Grønn MH dagger + en del grønne armor pieces.

I tillegg så har du brukt DKP på den verste NS delen av alle, nemlig bracers. Finnes bedre blå bracers. (Mye smartere å vente med bracers til du har våpen og cover i det minste, men det er min mening).

Og talent builden er ganske trist også :( Du har verken Riposte eller Blade Flurry fra COmbat treet (!). Du har Remorseless attacks fra assasination o.O Og i tillegg har du bare 1/3 points i imp. ambush, og har prioritert 5/5 sword spec pga. at du brukker et sword i off-hand. Tbh er det en av de dårligste talent buildene jeg har sett på lenge.

Uansett, gl videre, får håpe du får flere epics etter hvert =) (Bør kanskje vurdere å respecce ^^)

5194244[/snapback]

Han fikk de for 1 dkp. Vi har hatt litt for mye BoE Nightslayer for å være ærlig :p

Skrevet
Jeg må bare spørre, hvorfor velger du cold blood istedet for AR? Skjønner meg ikke på rogues som gjør det, spesielt når de begynner å få epic weapons og gear, som gjør at hver sinister strike treffer for rundt 7-800dmg (Meg, med 1 NS, quick strike ring, og brutality blade), regner med at SS kommer lett opp i 1000+ med full NS, Vis'Kag osv. Hvorfor velge 2k dmg hvert 3. minutt, når du kan få 10k+ dmg hvert 6. minutt?

5194258[/snapback]

NS gir deg bare mere crit %. Men attack power er det værre med. Før jeg begynte med mc hadde jeg 934 AP på det høyeste, nå med epic drops has jeg 745 men med 12% mere crit sjanse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...