Kanetheheatsink Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Heisann! Så en som laget en forklaring på hvordan man skulle lage ninja kostyme for en del uker siden. Så det i WoW forumet så valgte å poste det her. Er det noen her som har en link til den forklaringen? Mvh. Lasse
.Martin. Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Var ikke det noe som hadde med Halloween å gjøre? DU snakket med innkeeper og valgte "Trick or treat" og så fikk du noe. b.la. ninja kostyme. eller er jeg helt på jordet nå?
shizz kebab Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Hm, du kan vel bare spise en Savory Deviate Delight? Da blir du human ninja. Eller noe annet, pirat etc. Men vanligvis ninja..
shizz kebab Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Aha, da vet jeg ikke. Men, ninja kostyme irl i WoW tråden?
Kanetheheatsink Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Ja, er veldig sikker på at det var her. Om det ikke var det beklager jeg =/
Khalifen Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Søk på google, det er vel sikkert no på LAIV-rollespillsider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå