Gå til innhold

Gjenopprette filer etter pc-kræsj


JSS

Anbefalte innlegg

Har et problem, og trenger litt hjelp...

Er desverre ikke så bra forklart, men gjør så godt jeg kan.

 

For en stund siden fikk jeg problemer med PCen min, og måtte innstallere windows på nytt.

Jeg innstallerete det på HDD nr 2, slik at den gamle inntallasjonen ligger uberørt på D-disk.

 

Problemet er at jeg (dum som jeg er), hadde alle bildene mine i Mine Dokumenter . Etter ny inntallasjon fikk jeg ikke tilgang til dette fra nyinnstallert windows.

 

Har etter dette lært meg hvor viktig det er med backup, og lagrer heller ikke noe viktig i Mine Dokumenter.... :blush:

 

Er det mulig å redde bildene mine? :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
prøv med programmet getdataback, glimrende til å snuse opp tapte filer... :)

5192143[/snapback]

 

Filene ligger forsatt like hele på disken, det er bare det et jeg ikke får tilgang pga. jeg hadde passord på forrige windows-konto.

 

Men kan jeg forsatt prøve det programmet?

 

Er det slik at filstrukturen på den gamle harddisken din er intakt, men du får ikke tilgang til filene? Access Denied?

 

5192143[/snapback]

 

Ja

Endret av JSS
Lenke til kommentar

http://www.salvationdata.com/downloads/hsr3.0cdrom.exe

2000 kb

I Windows følger Scandisk med, men HDD Scan and Repair 3.0 går grundigere til verks. Programmet starter opp fra en CD, går igjennom harddiskener og skal klare å reparere ganske mye. Kan takle selv de største harddiskene, men bare av den vanlige IDE-typen, ikke SCSI eller SATA. Programmet kalles en demo og har ikke alle funksjonene til betalversjonen, men går ikke ut på dato.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...