Gå til innhold

TES: hva er dine planer for din oblivionkarakter?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tyv og snikmorder behøver ikke være det samme. Man kan jo prøve å spille som en tyv uten noen våpenskills i det hele tatt, bare security, sneak, illusion, light armor, acrobatics, alteration og mystecism.

5748566[/snapback]

Jeg vil tro at du er nødt til å være god i en eller annen form for offensiv hvis du skal klare mainquesten i hvert fall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
det er ikke noe polearm eller crossbow i oblivion

5746480[/snapback]

Buuuuuuuuu :cry:

Visste forsåvidt om crossbow, men ikke om polearm(s).

Men kommer det til å være spyd i Oblivion a? Hmm, det var jo ihvertfall hellebard i Morrowind...

Uansett er den lett infanteri karakteren noe på vent nå. Crossbow kunne jeg droppa glatt, men jeg hadde tenkt å bygge han rundt polearm(s) så jeg må nesten vente inntil jeg har spilt litt Oblivion før jeg kan avgjøre om "gjenopplive" Fotsoldaten.

Edit: Rippet olefivers sjaman-karakter.

5748337[/snapback]

*gisp* din tyv :)
Skrevet
det er ikke noe polearm eller crossbow i oblivion

5746480[/snapback]

Buuuuuuuuu :cry:

Visste forsåvidt om crossbow, men ikke om polearm(s).

Men kommer det til å være spyd i Oblivion a? Hmm, det var jo ihvertfall hellebard i Morrowind...

Uansett er den lett infanteri karakteren noe på vent nå. Crossbow kunne jeg droppa glatt, men jeg hadde tenkt å bygge han rundt polearm(s) så jeg må nesten vente inntil jeg har spilt litt Oblivion før jeg kan avgjøre om "gjenopplive" Fotsoldaten.

Edit: Rippet olefivers sjaman-karakter.

5748337[/snapback]

*gisp* din tyv :)

5751244[/snapback]

spyd er polearm

Skrevet (endret)

Jada, men jeg var å titta litt rundt på elderscrolls forumet, den store Oblivion FAQ tråden, og der stod det at skill'en Blunt kom til å inkludere økser og kanskje spyd.

Spyd er en bestemt form for polearms som ofte ikke tenkes over som polearm av mange. Generelt var spyd kortere enn de fleste polearms fordi spyd ofte var tilpasset for å kunne kastes i tillegg. Rimelig hardt å kaste en hellebard :)

Men uansett, hvis jeg tolker deg rett, gunfreak19, blir det ikke snakk om noen form for polearm (inkludert spyd) i Oblivion. Kjipt.

Endret av olefiver
Skrevet

nope det eneste jeg har "sett" er magic staff. altså noe som skyter magic arrows eller noe.

dette er bare noe jeg har sett på en kort film snutt, kan godt hende jeg har tolket det feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...