Gå til innhold

Ny informasjon om Splinter Cell 4 (Multi)


Anbefalte innlegg

Vel, jeg synes det er ulogisk at Sam Fisher - superagenten som har reddet verden utallige ganger tidligere - skal settes i fengsel, eller i det hele tatt finne på å gjøre noe som kan få han satt i fengsel. For ikke å snakke om at vi har hørt det før.

5201597[/snapback]

Hvordan kan du vite at det er ulogisk. Du aner like lite som resten av oss. Synes du er svært trangsynt. Kom heller med kritikken når du har spillt gjennom spillet og har grunnlag til å komme med noe som faktisk er verdt å lytte til. Det var nemlig ikke disse postene dine.

 

Jeg kan se for meg mange årsaker til at han nå i sitter i fengsel. Den mest nærliggende er at :

 

-han har vært på superhemmelig oppdrag, så på et vis blitt tatt. Ingen kan innrømme at de står bak, dermed blir han etterlatt.

 

-han kan ha fått personlige problemer, begynt å drikke, startet med narkotika, på et vis kommet seg i vanskeligheter. Kanskje han faktisk er blitt kriminell?

 

-kanskje han egentlig infiltrerer et kriminelt miljø og er der "frivillig".

 

Så spytter jeg bare ut masse muligheter, men ingen kan hevde noe er ulogisk (selv om det virker sånn) før de vet hva som kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, jeg synes det er ulogisk at Sam Fisher - superagenten som har reddet verden utallige ganger tidligere - skal settes i fengsel, eller i det hele tatt finne på å gjøre noe som kan få han satt i fengsel. For ikke å snakke om at vi har hørt det før.

5201597[/snapback]

Nå ligger det helt garantert i historien i spillet. Skal jeg tippe så er et av de første oppdragene i spillet at du blir beskyldt for en handling eller noe i den retningen. Dette fører da til at han blir satt i fengsel Sam Fisher vil vise sin uskyld og rømmer.

 

Ulogisk? Nei. Splinter Cell serien er kjent for sin gode historie, det er ikke uten grunn at det for godkjenning fra Tom Clancy.

 

edit: nå glemte jeg å sjekke side to og ser at smetho også har noe som heter kreativitet og logikk.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Vel, jeg synes det er ulogisk at Sam Fisher - superagenten som har reddet verden utallige ganger tidligere - skal settes i fengsel, eller i det hele tatt finne på å gjøre noe som kan få han satt i fengsel. For ikke å snakke om at vi har hørt det før.

5201597[/snapback]

Hvordan kan du vite at det er ulogisk. Du aner like lite som resten av oss. Synes du er svært trangsynt. Kom heller med kritikken når du har spillt gjennom spillet og har grunnlag til å komme med noe som faktisk er verdt å lytte til. Det var nemlig ikke disse postene dine.
Og jeg synes mange har skremmende lett for å kalle folk trangsynte her på forumet så snart det oppstår uenigheter. Jeg forstår at det finnes flere måter Sam kan ende opp slik som dette, bl.a. de du her nevner, men jeg synes bare ikke det kler serien å ta en slik vending. Dessuten har jeg et problem med utviklere som bare fokuserer på én serie. Ta IO Interactive, for eksempel. Hitman var genialt, og jeg likte også toeren, men nå holder det. Og jeg håper for Guds skyld at Valves neste spill ikke blir Half-Life 3. Borkastet talent, kaller jeg den slags.

 

Har noen forresten hørt om en regissør som bare fortsetter å lage oppfølgere til den samme filmen?

Lenke til kommentar

Valve holder på med HL3, så stakkar deg ;)

 

Jeg forstår hva du mener med at utviklere ikke bare bør lage en serie: det har rett og slett resultert i en mengde dårlige spill. Men SC-serien (og SÆRLIG ikke HL-serien) har da så langt bevist at det er mulig å lage gode oppfølgere.

 

Men du liker jo tydeligvis ikke disse seriene så argumentet mitt er vel kanskje nyttesløst :)

Lenke til kommentar
Men du liker jo tydeligvis ikke disse seriene så argumentet mitt er vel kanskje nyttesløst :)

5206091[/snapback]

Å jo, for all del! Glitrende spill! Splinter Cell er kanskje litt mer fastlagt enn jeg liker, men moro lell. Spesielt overdøvingen av lyd i Chaos Theory er et genialt element som jeg håper alle kommende snikespill tar til seg. Poenget er jeg så gjerne skulle ha sett hva disse menneskene kunne fått til med et litt annet konsept. ;)
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...