Gå til innhold

Komersielle houselåter ønskes


jostein_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel ingen som har sagt noe annet enn at Call on Me er noe annet enn Dance? Altså kommerst søppel i aller høyeste grad (dog musikkvidoen er :dribble:)

5342830[/snapback]

 

Jeg har sagt det. Jeg mener fortsatt at Call on me har mye mer house-preg enn den gjennomsnitlige dance-låt, og står derfor på mitt om at det er kommersiell house.

Lenke til kommentar

 

Noen som veit hvor Martin Solveig kommer fra? Han har også en del deilig house låter.

5342830[/snapback]

 

Franskmann

 

Det er vel ingen som har sagt noe annet enn at Call on Me er noe annet enn Dance? Altså kommerst søppel i aller høyeste grad (dog musikkvidoen er :dribble:)

5342830[/snapback]

 

Jeg har sagt det. Jeg mener fortsatt at Call on me har mye mer house-preg enn den gjennomsnitlige dance-låt, og står derfor på mitt om at det er kommersiell house.

5344927[/snapback]

 

 

Helt enig, er jo ofte slik at disse låtene blir først populære hos dj'ene og underground miljøet, og først da blir de låtene lagt ut som singler og man tenker på å lage musikkvideo osv.

 

Tror ikek eric pryds tenkte seg at låta skulle bli så populær som den ble når han lagde den. Eneste grunnen til at den faktisk slo så godt gjennom var pga musikkvideoen, det finnes veldig mange andre fengende houselåter som ikke har slått igjennom.

 

Men skal du se en skikkelig nice video :dribble: så anbefaler jeg stupid disco - junior jack :thumbup:

/peace out

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...