Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er det mulig å få leie/låne sportsbiler?


krizkriz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De hadde ei snop sjappe i Las Vegas der man kunne leie det meste av grombiler. Hadde jeg hatt litt bedre tid, og litt mer penger så skulle jeg leid meg en AC Cobra for en dag eller to.

 

Ellers så hadde diverse Corvetter, Porsche og gamle muskelbiler. Sikkert endel annet også, men var disse jeg så på parkeringsplassen utenfor. Kosta vel ca 350$ for AC Cobraen i ett døgn.

Lenke til kommentar
Ohhhh kjørt  Testarossa .. WOW! ....

hvorfor ble jeg ikke spesielt imponert over det? ..

kan ha noe med at det er den dårligeste Ferrarien noengang laget (peneste da..)

5197820[/snapback]

Bare å få lov til å kjøre den i det hele tatt hadde vært noe. Er lei av min 86 Honda Accord.. Føles liksom ikke helt det samme :(

Lenke til kommentar

Lolz folkenz :cool:

 

Hvis dere vil prøve eksotiske biler er nok ikke Norge det perfekte stedet. Selv eier onkelen min i usa et sånt sted som leier ut slike biler, han eier dem alle selv. Og bare der koster de fra og med 200$ utover pr. døgn. Kommer an på bil, hvor mye vi skal kjøre osv.

 

Utifra den prisen så tror jeg nok at det er veldig dyrt om noen skulle begynne å åpne slike firmaer i Norge med Italian powers :!:

 

Forresten så har jeg selv prøvd de fleste bilene :dribble: Jeg siklet, onkel så det og han lovet å sende meg en stor gave til 18-årsdagen min som er ikke om så veldig lenge :D Tror nok ikke det blir en eksotisk bil, men bedre enn ingenting :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...