monzilla Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Det begynte med at jeg stod på hangarskipet. Skulle ta kamphelien, men to karer var der før meg. Fair enough det, ingen andre kjøretøy på skipet så jeg hoppet opp på vinduet og la meg ned i håp om at jeg fikk haik til land. Da jeg hoppet opp på ruten døde plutselig gunneren og jeg smatt inn i cockpitten, hva i alle dager skjedde her? Så noen timer senere hadde jeg årets lotto da jeg fikk siste skuddet på et heli med min M95, alle killsene til meg. Whoho. Forøvrig, jeg irriterer meg grønn på det brettet. Chinese Commander gjør ikke annet enn å smelle arty på den lille øyen, og altfor mange folk står på hangarskipet i håp om å få hardware. Savner skikkelig teamplay, lag som sniker seg i land og tar over baser.
Kefsp Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 (endret) Battlefield er laget av et stresset DICE og derfor kan det virke veldig "buggy" til tider... Når det gjelder teamplay så kan du nesten ikke forvente noe hvis du spiller ranked.... Endret 22. november 2005 av briktern
lavizh Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Battlefield er laget av et stresset EA-lag og derfor kan det virke veldig "buggy" til tider... Når det gjelder teamplay så kan du nesten ikke forvente noe hvis du spiller ranked.... 5189024[/snapback] Er vel DICE som lager det og EA som er publisher vel?
Kefsp Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Er vel DICE som lager det og EA som er publisher vel? 5189036[/snapback] Selvfølgelig, mulig jeg også var litt stresset...
jadacool Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Savner skikkelig teamplay, lag som sniker seg i land og tar over baser. Enig der. Har opplevd det noen få ganger, og da er det moro å spille. Enten man er USA og er den som sniker og tar baser eller om man er Asiat og er den som vokter og står der ensom og plutselig ser 4 mann komme snikendes opp fra stranden etter å gjort strandhugg med en båt eller to. Da blir det "liv i leiren!"
AiKi Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Spesielt vanskelig er det som regel ikke, siden alle står og camper på nord og sørspissene av øya, og plukker ned båtene. Hvis man skal ha det litt moro, går det alltids ann å bruke 'Shoebox'-helikopteret til Kina, og gå Spec Ops på artilleriøya. Utrolig moro (for å så returnere med en landgangsbåt, som blir skutt i fillebiter av ditt eget lag med en gang )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå