Gå til innhold

Directx 9.0c problemer?


Anbefalte innlegg

Jeg skulle instalere et spill, men før jeg skal begynne å instalere spillet kommer det opp en feilmelding som sier at jeg må instalere dx9c før jeg kan instalere spillet.

Da begynte jeg å lure fordi jeg hadde jo instalert andre spill som bruker dx9c før.

 

Så jeg går inn i en sak som sier hvilke spessifikasjoner man må ha for å instalere spillet og der står det at jeg har dx9c og hvis jeg prøver å instalere dx9c så får jeg melding om at det allerede er instalert, så nå skjønner jeg ingenting, hva skal jeg gjøre for å få det til å funke? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

har ett lignende problem med Sim's 2 på søskenbarnet's maskin. De har en rimelig oppegående P4 maskin med 1GB minne og et Radeon 9550 kort.. med andre ord bra over minimum, men allikevel får jeg opp at det ikke detekteres et Directx 9.0c kompatibelt skjermkort.

 

Har forsøkt å:

patche spillet

"purge" skjermdriverene totalt fra systemet (DriverCleaner pro + et par andre ting) og legge inn nyeste catalyst

innstallere DirectX 9.0c både fra cd og fra download. Innstalasjonen tar >1sek og gjør ingen enndringer.. :(

 

Og her på forumet kan man jo ikke søke etter f.eks. "Sim2" eller "Sim 2" siden disse er for korte.. :(

 

Forslag`?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...