Gå til innhold

Detonator 40.xx


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som NVIDIA har lagt spesiell vekt på 3DMark-scoren denne gangen. 3DMark-scoren økte med over 800 poeng her, fra ca 9700 til ca 10500 (default test, 1024x768 32-bit). Andre tester har ikke vist like stor fremgang.

 

Testsystem: Athlon XP 2100+, KT266A, GF4 Ti4200 128 MB.

 

VR-Zone har forresten foretatt en liten sammenlikning mellom Detonator 30.82 og 40.41.

Lenke til kommentar

Vell jeg fikk faktisk mindre i 3dmark.

Kan være noe med at jeg hadde instalert et "Tweak" program ,men jeg gikk ned noen få poeng fra 30.30

 

Får omkring 11000 nå.

 

XP1600@150fsb

256ram

Soltek SL75 DRV5

Windows 2000 Professional, Service Pack 2

GF4 ti4200 300@580

 

Den compare linken viser vell 10600 tror jeg men jeg glemte og loade opp den med litt over 11K.

Har isdn og kobler ikke opp så ofte.

Lenke til kommentar

Noen som har samme prob som meg eller vet hva som kan vær galt???? Jeg har Geforce 4 mx 440 fra Creative og kjører windows xp. Problem: Jeg kan bare bruke di orginale driverene fra creative gforce 43db_2KXP_2750 som di heter. Prøver jeg noe annet en dette, detter jeg ut av 3d spillene etter noen sekund. Hender også det krasjer helt. Har prøvd aller versjonene av Nvidia sime detonator. Ps: går greit og klokke med Coolbits programmet. Kan noen hjelpe ?

Lenke til kommentar

Grunnen til økningen i 3dmark er tweakingen dem har gjort i anisotropisk filtrerings avdelingen og vertex/pixel shader avdelinga! Økningen ser dere i "nature" testen.. Samt STORE forbedringer med FSAA på enkelte områder! Alle som har problemer med driverne burde !avinstallere! driverne og legge dem inn på nytt. Funka for meg! Kjører XP. Venter spent på NV30..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...