Artistic.Hipster Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Lurer bare på om det finnes noen sider som har diverse objekter og snadder til nedlasting for the movies? Har googlet, men uten noe hell Noen som vet om det finnes en "nude patch" foressten? Ingen skikkelige hollywood filmer kan være komplett uten en sex scene
Bruun Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Dette med nude patch, tror spillbransjen har lært av GTA San Andreas episoden akkurat der.
invalid_user Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Han mente nok en uoffisiell nude-patch ;-) Men nei, jeg tror ikke den finnes, har også mine tvil om nye objekter og bygninger. Vi får bare vente og se.
Artistic.Hipster Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 Mente nok en uoffisiell patch ja(i likhet med de som finnes til The Sims) Håper det kommer objekter snart(eller kanskje hele modder, hadde vært knalltøft med en star wars eller Ringenes Herre mod )
tiiim Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Nude-patch.. ahh digg.. ..Men noen som veit om d finnes noe cheats eller bra trainere?? Har fått en trainer, men den funker jo ikke PiZZa-trainer. Syns the movies blir så jævla likt i lengden, tar jo faenmeg mange hundre timer å komme igang + at man må styre hver eneste lille "sim" så nu trenger jeg spenn!! cheat meg non spenn så jeg også kan vinne noen "awards" snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå