osoerebo Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Hei. Jeg vet det finnes coop mod'er til Doom3, men etter å ha lest litt så virker det som folk har en del problemer med å få det til å fungere. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? Det var en som sa til meg at Doom3 Resurrection of Evil hadde en coop mode, stemmer det? Øystein
Hr. Jenssen Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 (endret) DOOM 3 (også RoE) har ingen COOP-mode, i allefall ikke PC-versjonen. Endret 20. november 2005 av MeTa][iC
slash Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 ...men du kan laste ned OpenCoop til doom3, og spille hele singleplayercampaign i full coop - bortimot hundre prosent feilfritt. Anbefales på det varmeste!
ttt Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Denne tråden er feilposta. Doom har ein eigen kategori under "Spillforum - for de mest omdiskuterte". Der er det ein eigen tråd om den moden slash snakker om: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=471014&hl= Sidan problemet er løyst, velger eg å stenge tråden.
Anbefalte innlegg