Aisutora Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Har aldri brukt mac før så jeg er helt blåst. Får ikke engang til å installere msn. Når jeg trykker på den dmg filen jeg lastet ned så kommer det opp: "There is no application available to open the document "Messenger401,dmg". Så spørsmålet er enkelt. Hvordan får jeg installert det? Lenke til kommentar
akh Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Du får ikke til å åpne en dmg-fil? Merkelig. ctrl-click på filen og velg åpne med, se om du finner et program som heter diskimagemounter der. (Det er det som er standard for å pakke opp dmg-filene). Ps. Msn for mac suger. Last ned f.eks adium istedet. www.adiumx.com Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Ps. Msn for mac suger. Last ned f.eks adium istedet. www.adiumx.com 5183016[/snapback] I second that. AdiumX ftw! Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Last heller ned siste versjon, Microsoft Messenger 5.0. Bruker du Safari bør den åpnes automatisk når den er lastet ned. Eventuelt dobbeltklikk på messenger500.dmg, og dra Messenger ikonet til programmappen. Men som nevnt av andre AdiumX er et godt alternativ. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Har aldri brukt mac før så jeg er helt blåst. Får ikke engang til å installere msn. Når jeg trykker på den dmg filen jeg lastet ned så kommer det opp: "There is no application available to open the document "Messenger401,dmg". Så spørsmålet er enkelt. Hvordan får jeg installert det? 5181858[/snapback] Hvilken versjon av Mac OS har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå