ztriker Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Nå begynner jeg å bli skikkelig forbannet!! Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har måttet restarte maskinen min pga at spillet har hengt seg, eller hvor mange ganger spillet har restartet seg selv, eller hvor mange ganger grafikken har gått banakas! En gang kom det opp en melding om at feilen oppsto pga driveren til lydkortet mitt. Jeg lastet ned fiksen til problemet og trodde dette skulle gjøre alt bra, men nei da. Feilen oppsto igjen. Ikke på samme tid i spillet, men bare litt seinere. Og samme linken ble oppgitt for å fikse problemet... Det er andre runden jeg spiller og igjen så begynner grafikken å tulle helt på slutten. Hva er det som gjør dette? Og som vanlig lager filmsnurtene... Men sett bort fra dette så er spillet veldig bra! Noen som har erfart dette og fått fikset problemet?
MrAHB Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Jeg har hatt litt problemer med at grafikken blir helt rar når man zoomer ut, skulle nesten tro grafikkortet gikk varmt (?) og mitt GeForce6600GT burde jo holde... Har også hatt problemer med at lyden hakker i videosnuttene. Hva er spec på maskinen din? -Har du prøvd å stille ned noe?
Thombr86 Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 (endret) Snodig, kjører utmerket i 1600*1200 med mitt Radeon 9600Pro resten av spec i profil... Kan være noen innstilinger i menyen... Kan også prøve å oppdatere drivere.. Endret 20. november 2005 av BrAtTeRn
Lost1989 Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Eneste problemet jeg har erfart er at datamaskinen restarter under et game. Dette har forekommet ofte. Noen som har forslag til hvordan jeg kan løse dette problemet? Det er kjipt å ikke kunne spille et så bra spill
Idioteque Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Vent på patchen. Er utrolig mange som har problemer på civfanatics og apolyton, er noen fixes som funker for ca. 2 folk, resten må bare vente på patch. Har litt problemer jeg også, men ikke så altfor alvorlige. Lydhopping i wondermovies, reboots av og til, osv... Specs : XP2800+ Radeon 9800Pro 1024 MB Ram A7N8X-E Deluxe integrert lydkort
Frijazz Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Enkelte wonder-filmer hopper og hakker litt hos meg og jeg har hatt to krasj, men ellers har jeg ikke hatt noe problemer.
Lost1989 Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Nå har d kommet en patch til spillet...mn det verste problemet har fremdeles ikke løst seg :S pc'n restarter fremdeles...plagsommt irriterende problem dette! Håper at noen kan hjelpe meg med dette problemet, for dette er et så sinnsykt bra spill som jeg gjerne vil kunne spille uten at pc'n rs i hytt å pine...
MrAHB Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Hvor finner du denne patchen da? -Ser ikke noe på civ4.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå