Gjest Slettet+3124 Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Hei. Er det noen som kan anbefale meg noen gode forum på internett, innen kategorien: it, spill o.l. Og helst da på engelsk, hvis siden ikke er norsk eller skandinavisk...
potetskrell Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 du har lov til å spørre ja... men det e ingen som har lov til å svare 5180174[/snapback] Herregud, så redde er ikke hw.folka for andre nettsteder. I så fall er det patetisk om jeg ikke skulle få nevne Freakforum, Root.no, Itpro.no og Catchgamer.no.. Om du finner dem nyttig eller ikke, vet jeg ikke. De er i hvertfall norske.
Alastor Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 (endret) Man har selvfølgelig lov å poste linker til ulike fora på nett - reklame blir det først når man SELV representerer eller har tilknytning over vanlig brukernivå til disse sidene . Så nå er diskusjon om dette er greit eller ikke borte, post i vei om gode diskusjonssider - men trådstarter vil helst ha gode engelske. Flyttes også fra OT-baren til Annet. Endret 22. november 2005 av Alastor
KristianF Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Veldig bra engelsk forum som det blir diskutert nesten alt mulig i er NFOrce sitt forum. Du blir aldri lei av de kjekke og morsomme folka der.. btw. Det er ikke et forum som har NOE SOM HELST med piratvirksomhet å gjøre.. er mange som tror det..
Aquabat Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 (endret) Somethingawful.com Edit: le Typo Endret 22. november 2005 av jephque
Ozelot Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Digi.no Battlefield.no<--- Kjekt med Bigwar siden du "etc" tillater jeg meg å legge til Digit.no , en side veldig lik akam.no, bare bedre(synes jeg ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå