benbeni89 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 (endret) Hei! Jeg fikk plutselig en merklig feilmelding i deamontools...å det gikk ikke ann å gå inn på det...men allikevell var cd-stasjonen der... Jeg avinstallerte det og skulle installere det på nytt...men da kommer det en feilmelding til..(Se Bildet). Selv om jeg har avinstallert DT så er sd-stasjonen der... Noen som vet hva jeg må gjøre for å få installert det? PS! Jeg har restartet flere ganger! Endret 19. november 2005 av benbeni
Dark Central Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 (endret) Skaff deg heller Daemon tools 4 http://www.daemon-tools.cc/ Endret 19. november 2005 av Dark Central
benbeni89 Skrevet 19. november 2005 Forfatter Skrevet 19. november 2005 Takk...Jeg fikk installert det nå...Men den cd-stasjonen ligger der fortsjatt...Er det noen som vet hvordan jeg får fjernet denne?
Tordenflesk Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 (endret) -av-installer alt av daemon-tools -Fjern "Generic DVD-rom SCSI Device" og "Plug & Play BIOS Extension" fra 'Device manager' -Få bort driver-filene for Daemontools (standard-navn: d347bus.*** og d347prt.***) -Kjør en register-rens med Regsupreme for sikkerhets skyld. -restart -Sjekka at du ikke har den DVD-rom'n -Installer Demon-tools -Smil! Endret 20. november 2005 av Tordenflesk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå