Gå til innhold

w800 eller 900i

Shotokan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jo ikke sammenligne de to i det hele tatt.. For det første har W900i G3, mens W800i går på GSM. Også størrelsen og utformelsen skiller de veldig fra hverandre.

Om du ikke ser forskjell på de ved første øyekast kan du like godt gå for W800i siden du uansett ikke kommer til å merke noen forskjell.  :p

5177249[/snapback]

ser forskjell og har lest mye på nettet om den..er mest int.i mp3 bruken.hvor viktig er 3g egentlig ?og til hva ?Venter åkke som til flere tester er å lese

Lenke til kommentar
Kan jo ikke sammenligne de to i det hele tatt.. For det første har W900i G3, mens W800i går på GSM. Også størrelsen og utformelsen skiller de veldig fra hverandre.

5177249[/snapback]

Det heter faktisk 3G ;)

Til trådstarter, det kommer jo helt an på behovet ditt for 3G eller ikke. Design er en smaksak ;)

Endret av kvakkster
Lenke til kommentar

Dette er en smakssak!! Jeg har w800i og er kjempefornøyd.

Skal ha w900i når den kommer men har fått intrykk av at den er stor (større enn s700i) dette er et punkt som trekker litt ned for min del!

så hvis du ikke trenger 3G og er litt opptatt av størrelsen velger du w800i.

Den har ihvertfall den beste mp3 spilleren i en mobiltelefon for øyeblikket. Godt valg!!

Tror du blir fornøyd uansett!!

Lenke til kommentar

W900 er W800 i et større skall, unødvendig stort skall etter min mening.

Hvis du vil ha 3G, gå for W900, trenger du bare vanlig GSM...vent på noe bedre enn W800.

W900 har en mer spesiell form, kan showe litt med åpningsmekanismen da selvsagt.

Kommer også en W800 titanium snart...Denne burde jeg ikke nevnt i det hele tatt!

:whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...