andersmp Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 Vet ikke om jeg har postet denne riktig. Klarer ikke begrip hvorfor strukturen er endret på denne siden. Vel, over til problemet. Har en HTC telefon (i-Mate SP5 og Qtek 8310). Hvordan kan jeg legge inn egne ringetoner? Jeg holder på å gå amok med de som ligger der fra før. Det går jo ikke legge de over på visitkortet og trykke på "valg" som alle andre telefoner.... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. november 2005 Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 Ringetoner legger du inn i mappa \Application Data\Sounds inne på mobiltelefonen. Du må da ha Microsoft Active Sync 4.0 (eller bedre) installert for og komme inn på mobilen via utforskeren. Lenke til kommentar
andersmp Skrevet 22. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 Ringetoner legger du inn i mappa \Application Data\Sounds inne på mobiltelefonen. Du må da ha Microsoft Active Sync 4.0 (eller bedre) installert for og komme inn på mobilen via utforskeren. 5191649[/snapback] Men da blir det lagret på telefonen den skriker etter minne hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå