Gå til innhold

Vil en 350W PSU holde til et 6800GS AGP?


AnabOle

Anbefalte innlegg

Spørsmålet gir seg vel selv i nicket, men har tenkt å kjøpe et 6800GS så snart det kommer til norge.

Tingen er om PSU'en min er sterk nok til det kortet.

 

her er min pc:

350W PSU

AMD64 3400+ 2,4GHz

Gainward Geforce 6600GT 128MB GDDR3 RAM

1GB DDR SDRAM 333MHz

Samsung Syncmaster 957p 19" CRT skjerm

 

Jeg vil helst ikke bytte PSU, så lurer egentlig bare på om den "holder" til dette kortet.

 

takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Det går nok helt fint!

 

Jeg har en Silverstone (vifteløs) PSU på 300W og har 2 stk. HDD, 6600 GT, AMD 3700, DVD-RW osv... og har overhodet ikke noe problemer med å dra ting rundt.

 

Nå vet jeg ikke noe særlig om dette 6800GS kortet du skal kjøpe deg, men kan ikke forstå at det skal by på noen særlige problemer.

 

Personlig så mener jeg at det er blitt en overfokusering på PSU'er i det siste...

 

Grant_Lee

Lenke til kommentar

der ble jeg letta, GS versjonen skal visst bruke mindre strøm enn GT, men er billigere og yter ca like godt.

 

Nvidia faser jo ut alle 6800 modellene utenom GS, og kommer til å være det siste jeg får kjøpt til AGP hovedkortet mitt.

Endret av AnabOle
Lenke til kommentar
Jeg har en Q-Tec 350W som holder liv i:

 

AMD Athlon 64 X2 3800+

2 x 512 ram

3 harddisker

geforce 6800gt

1 cdrom

og diverse vifter

 

:p

5173327[/snapback]

 

 

Du er en modig mann! Jeg har selv q-tek ( :thumbdown: ), men jeg kjører i hvert fall ikke så dyrt oppsett(bare noe gammelt skrap av hw)

 

Til trådstarter: Hvis det er en kvalitetspsu, så vil 350w gå helt fin fint :) .

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

bare lurer hva med 7800GS og Q-tec 350W holder det? har nemlig nettop fått 7800GS og det vil ikke virke. får bare opp bildet til HK :S Må jeg kjøpe ny strømforsyning ekller er det kortet som er ødelagt allerede? PS: vifta på skjermkortet går og egentlig ingen ting som tyder på at det er ødelagt. Ble en liten gledesdreper når jeg henta pakken hjem og skulle teste det så funka det ikke :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...