Gå til innhold

Mektig imponert over services hos DELL


Anbefalte innlegg

Jeg ringte her om dagen og tenkte jeg skulle sjekke med Dell om Bærbar pc.Før det ringte jeg til mange andre aktuelle levrandører,og stort fikk jeg kalde svar og lite engasjerte selgere.

 

Men hos dell fikk jeg er uslålig pris på en Inspiron 6000,og kundebehandlern brukte nesten 30-45 min på meg,og jeg anser meg selv om pirkete og vrang kunde,som skal vite om absolutt alt.

 

Jeg var skikkelig imot Dell,før hadde de sære løsninger på produktene sine,men nå er de blitt noe bedre og den servicen får du ikke andre steder.Jeg betaler gjerne noen ekstra slanter hvis jeg føler meg trygg.

 

Så folkens,hvis dere skal kjøpe bærbar så er DELL absolutt å anbefale .

 

Viktig å dele positive erfaringer også.

Endret av LeXUS_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, får du problemer med maskinen så finner du fort ut at det er to sider ved saken.

 

alt avhenger av personen i andre enden, om han er ny eller ikke. God eller dårlig dag etc.

 

1 uke etter min bærbare ble hentet hos DHL, måtte den på en rundtur til Irland pga skjerm ( 1 år henteservice) Kunne fått skjermen skiftet på dagen, men var ikke "rettferdig" ovenfor de som betalte for 3 år på stedet.

Positivt at det tok kun 6 Arb. dager, men tilsammen ble det over 3 uker fra bestilling til en fikk maskinen.

 

Det positive, klaget på dvd brenneren men siden det hadde gått 14 måneder hevdet service at maskinen måtte sendes inn. Refererte da til de ulike lovene, og personen kom til fornuften. 15 timer senere kom noen på døren med en ny brenner i dell boks.

 

Så, Dell er selvfølgelig hyggelig når du skal kjøpe. Du slipper også de 10-30min i kø til service.

 

Servicen du får er avhengig av hvem du snakker med, og husk å bruke det magiske ordet "forbrukerloven" hvis de refererer til utgått garanti. Er en del av opplæringen at de skal forholde seg til dell garantien, hvis ikke kunden spesifikt nevner det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...