ASDASDKL2131 Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 du har faktisk betalt for spillet, og dermed også for å spille på catchgamers servere. Og hvis du skal kommentere et topic, les i det minste hva det handler om.... 5182462[/snapback] Haha. Lurer på hvorfor dette forumet har egen humor-seksjon, mer enn nok å hente fra innlegg som dette her. Se Lord^ sin sammenligning, så bør du fatte poenget.
Newt32 Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Catchgamer.no har faktisk et jævla bra klage system. Regler har de også. Som norges største gaming-community, forventes det at Catch-Gamer.noer et sted hvor alle skal trives og føle seg velkomne til en hver tid. Vi jobber aktivt for å fjerne cheatere og personer som bidrar til dårlig stemning blandt brukerne på våre servere, og for å få et best mulig gaming-miljø her i hos oss. Det er derfor satt oppe regler som skal følges av alle våre brukere som dere må ha lest og aksepteret når dere skal spille. Konsekvenser for regelbrudd, er straff uten advarsel. CS 1.6 - CZ Regler Klageskjema (krever innlogging) Regler skal ikke brytes. Men for noen er de laget for å brytes...
Daysleeper Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Ikke ta ting så alvorlig, det er bare et spill. Å trekke paraleller mellom hvordan servere styres i et spill og nasjonalsosialisme blir rett og slett for dumt. Om du virkelig tar dette så seriøst, tror jeg du burde ta deg en treuker på fjellet - uten å ta med bærbar datamaskin ^^ Jeg skjønner selvfølgelig at du kun bruker dette som en slags metafor, men ærlig talt. Selv har jeg alltid kunne diskutert med samtlige CG-admins jeg har kommet over om det har kommet opp en situasjon jeg mente de har misforstått eller etter min/andres mening handlet feil i. Om du har problemer med admins, ta det opp med en hovedadmin Selv hadde jeg en utrivelig episode på en catch server som jeg tok opp med admins i etterkant. alt gikk bare fint. Har personlig nesten alltid sett at admins har gjort sitt for å jevne ut lag. Dette inkuderer å selv gå til det svakeste/tapende laget. Må nevnes at jeg har vært borti en elle rto admins som ikke er så flinke til dette - heldigvis spiller de hovedsaklig på andre catch servere enn meg. Catchgamer.no og deres servere var sponset av Catch Communications inntil de for nylig overlot driften av privat internett til Bluecom. Dette innebar også at catchgamer.no har måttet stå på egne føtter etter dette. For å dekke utgifter for flere titalls servere har de derfor måttet innføre reklamefinansiering av sidene sine. De tilbyr også "Silver"/"Gold" medlemskap som f.eks mulighet til å sette av tid på en server til f.eks PCW. Det skal nevnes at du får tilgang til å spille på vanlige "members only" servere ved enkelt å greit registrere deg på catchgamer.no, noe som er gratis. Nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke har sett deg inne på catch på en stund, Bjellekua. Vill eikke tro du sat tinn emed så mye frustrasjon over CG.no, har alltid opplevd deg som en blid og positiv spiller =) Håper uansett du kommer over frustrasjonen, eventuelt tar det opp med en hovedadmin om det er noe spesifikt du vil ha svar på eller ha oppgjort. Om du virkelig vil oppleve å bli frustrert over admins, kan du jo alltid stikke innom "Berserk" serverne. Der ble jeg en gang kicka for å si "faen som jeg bomma" ^^ Mvh [TFL]Mr[.]N[00b
Daysleeper Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg ble permbannet etter å ha kommet med systemkritikk.(se begynnelse av thread) MVH Bjellekua 5175395[/snapback] Høres - mildt sagt - merkelig ut. Har selv snakket med admins om problemer som har oppstått etter at de byttet admin plugin. Aldri hatt noe problem med å diskutere noe som helst med dem i det hele tatt, faktisk. Uansett, om saken er så enkel, er løsningen like enkel. Fyll ut klageskjema som det er linket til tidligere i tråden, evt. send en PM til en hovedadmin (f.eks Kyosa, som er en kjempekar.)
bollz Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Interessant.. Jeg er admin i Catch-Gamer.no, og kan desverre ikke se hva poenget med tråden din er. Reglene for våre Source servere finner du der. Les dem, og merk deg hvilke straffealternativer vi akter å bruke ved hvert enkelt regelbrudd. Slik som du skriver, virker det som at det er en selvfølge at admins skal være spectator, og ikke spille selv. Den dagen du får tak i folk som er villig til å gjøre det gratis bør du spille lotto snarest mulig. Du nevner også at de bestemmer selv hva som er satt som "spawncamping" - Dette er som regel utgjort av en rekke normer og oppfatninger av alle spillerene. Sist, men ikke minst: Catch-Gamer.no har over 50k medlemmer, og er norges største gaming-portal, med tilbud til de fleste populære online-spill. Du skjønner sikkert selv at drifting av en så stor serverpark, er langt i fra billig, så at du har rett til å spille der er desverre så langt fra sannheten som du kan komme. Merk også at permban skjer ytterst sjeldent, med mindre det er cheat du er tatt for. I ditt tilfelle må du virkelig ha overdrevet yttringsfriheten din...(mildt sagt!) Vi har kapasitet til over 1000 gamers hele døgnet rundt, så admins er nødvendig. At ikke du klarer å tilpasse deg reglene er ikke vårt problem, det funker fint for de fleste. mvh "bolland" admin-crew @ http://catchgamer.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå