Gå til innhold

Erfaringer mef Catchgamer.no


Anbefalte innlegg

Har en del ferske erfaringer med catchgamer.no og CS source som aktualiserer en del grunnleggende spørsmålstilling rundt seriøsiteten på denne gameserveren.

 

De benytter aktivt spillende admins(dommere) som ikke følger egne regler med å gi advarsel med slaps før de ilegger tempbans for feks spawncamping.

 

Hva de definerer som spawncamp er heller ikke fastsatt men heller opp til den enkelte admin. (vilkårlighet)

 

Stadig økende grad av å øke medlemskapet ved å betale seg til høyere nivåer som skal gi bedre rettigheter.

 

Den spillende dommer(admin) på et av lagene(part i striden) opptrer som både anklager og dommer. Og dommen blir effektuert uten at den siktede kan forsvare seg, dvs at jeg feks har nøytralisert admin.

 

Slik jeg oppfatter det så brukes tempbans som verktøy/herskerteknikk til å fremme en spillestil alene(regime) eller som verktøy til å fjerne motstandere som effektivt stopper admin, fremme egen stat og staus?

 

Det skal være en klagemulighet men det blir noe absurd da dommen allerede har blitt gitt, slik at en omgjøring vil undergrave "systemet" og status til admins.

 

Videre så avkrever de en del informasjon i klagesaker som vel egentlig burde ha vært fastsatt i selve dommen ifra admin for at den skal være rettskraftig?

 

Når jeg så forsøker å ta opp til diskusjon disse prinsippielle problemstillingene og det dårlige rettsvernet brukere har på catchgamer.no server så blir jeg raskt meddelt at dette er trakkasering av admins og at jeg mister min ytringsfrihet i forum og får permban(permanent utestengelse).

 

Vi står altså overfor ett system/regime som har en snever og individeulle fortolkning hvordan man skal spille CS source.

Vi har en stuasjon med spillende admins som opptrer som part i striden,anklager og dommer.

Og dom ilegges uten at den tiltalte har mulighet til å forsvare seg.

 

Når man bruker sin yttringsfrihet til å reise debatt rundt de prinsippielle sidene av denne saken så går det raskt prestisje i saken og man blir raskt fratatt sin yttringsfrihet og blir permanent utestengt ifra catchgamer.no servere.

 

Vi står altså overfor et spillemessig diffust PK-regime hvor brukere er fratatt alle grunnleggende rettigheter for den diffuse definerte "regimen i spillets skyld".

Spillende admins avgjør om brukere er konforme og utestenger midlertidig uten at de må forsvare avgjørelsen overfor høyere "nivå".

 

Dersom man kritiserer "regimet" så blir man fratatt yttringsfriheten og permanent utestengt.

 

Til forveksling så har catchgamer.no et "regime/Vesen" utenfor selve spillets som vel dels får en til å tenke på Nazimen, Kommunismen eller enkelte totalitære regimer i den 3'de Verden.

 

VI lever i et demokratisk land med meget høy kvalitet på våre grunnleggende rettigheter.

 

Hvorfor gjenspeiles ikke dette hos Catchgamer.no?

 

Noe har gått fundamentalt galt og min magefølelse sier meg at umoden admins kombinert med forsøket på "kommersialisering" hos catchgamer.no kan være en mulig forklaring.

 

 

Overfor pengegrådighet så er det kanskje på tide med en Interesseorganisasjon for brukere?

 

Hvem andre der ute har lignede erfaringer med catchgamer.no ?

 

MVH

Bjellekua

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså, hvis du vil spille på catchgamer sine servere, må du følge deres regler.

Hvis du ikke liker catch sine regler kan du finne deg andre servere.

5176347[/snapback]

 

Men jeg gjør jo mitt beste i å følge catchgamer.no regler, men når selv admin selv ikke følger de så er det sannelig ikke lett som bruker å forholde seg til de!

 

Hvorfor bruker de ikke feks slaps som de selv sier skal være advarsel?

 

MVH

Bjellekua

Lenke til kommentar

Jeg tror mange admins ikke vet følelsen av permanent utestengelse. Mange av de som blir utestengt fortjener det ikke. Admins bør derfor ha erfart dette før de utestenger noen permanent.

 

Min mening...

 

Edit: Ja og uansett hvordan server man spiller på har man rett til å klage. Man skal ha respekt av admins, hvis man viser respekt.

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Edit: Ja og uansett hvordan server man spiller på har man rett til å klage. Man skal ha respekt av admins, hvis man viser respekt.

5180799[/snapback]

 

Eh, hvordan server?

 

Men det var deg jeg var ute etter å ta. Fy fader for et idiotisk tråd.

 

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har lest hele teksten. Men jeg skummet gjennom den og fant ord som regime og yttringsfrihet føler jeg at varsellamper burde lyse opp foran deg.

 

Herregud, cs er et spill. Catch-gamer tilbyr servere med høyt spillernnivå og god ping.

 

Get a life, som mange vil si.

Lenke til kommentar
Hvor står denne regelen?          5181643[/snapback]

Dette er ikke noe regel ffs. Tenk no litt. Klart man har rett til å klage, spesiellt på en server som Catch. Og alle andre. Man har egentlig rett til å si hva man vil, men folk blir såret eller irritert.

 

Eh, hvordan server?          5181847[/snapback]

Alle servere.. egentlig.

Lenke til kommentar
du har faktisk betalt for spillet, og dermed også for å spille på catchgamers servere.

 

Og hvis du skal kommentere et topic, les i det minste hva det handler om....

5182462[/snapback]

 

Haha, tror du det er gratis for catch å ha disse publicserverene kjørende 24/7?

 

Eksempel. Du har kjøpt slalomski og dermed er det din selvfølgelige rett å stå på ski i slalombakkene til f.eks Geilo (eller hva det skal være)

 

Skjønner du hva jeg mener? (Tviler)

 

Skal du kommentere et topic, tenk først. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...