Gå til innhold

Ang battlefield.no banning


Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

 

Er det bare meg, eller er battlefield.no crew litt vel strenge?

 

Jeg fikk nettopp perm ban for å prøve å stjele enemy heli fra en ucb.

 

Noen andre som har noen fine historier fra disse gutta, eller er jeg bar en av dems roadkill?

 

Etter jeg klagde på avgjørelsen, og fikk arroganse i retur....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At du ble banna er din egen feil. Det står klart og tydelig i reglene deres at å gå inn i fiendens mainbase og drepe/stjele kjøretøy er forbudt og vil bli slått ned på. Det er derest servere så de bestemmer reglene. Respekterer du de ikke, så får du som fortjent. Og jeg er 100% sikker på at det ikke var et engangstilfelle hvis du fikk en permbann. Du har nok en dårlig history der med mange klager og blitt banna derfra tidligere.

Og adminene der er ikke arrogante, tvert imot. Hvis du behandler dem med respekt, så behandler de deg med respekt. Ingen liker frekke folk, og hvis du er frekk med dem, så må du forvente samme tone tilbake.

Har spillt en del på battlefield.no (både battlefield 2 & CS:S), og synes det er flotte servere hvor admins gjør alt for at regler overholdes. Synes det er bra at de permbanner folk som ikke klarer å overholde reglene. Fint å bli kvitt alle fjortissene som bare er ute etter å ødelegge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...