Gå til innhold

Problemer med pålogging til WoW

Anbefalte innlegg

Jeg har store problemer om dagen med å logge på med WoW. Nesten hver gang kommer jeg inn i bildet. Alle navn har Unknown enity på seg og etter ca 5sek blir jeg disconnecta. Routeren mister kontakt med modemet og hele internetten går ned. KOmmer tilbake etter ca 2min. Dette skjer da bare når jeg logger på WoW. Routeren min har ingen form for firewall og det har ikke jeg heller. Er det noen som vet hva feilen kan være? Jeg har Telenor ADSL med en Nokia modem.

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er merkelig at det ikke er alltid det skjer.. også er det 400kø og da.. så det blir nok ikke så mye spilling på med i dag hvis jeg skla gjøre det :( Jeg ser liksom om det fucker seg når jeg kommer inn. Hvis folka har unknown entity på seg klikker det. Det er så forbanna og ha stått en halvtime i kø også blir jeg disca. Men burde jeg begynne å logge ut i SW elns da eller?

Lenke til kommentar

Samme skjedde med meg når jeg prøvde å logge inn på silvermoon. Har ikke hatt det problemet før, så regner med at dette har noe med den nye updaten å gjøre.

Rimelig kjipt når man starter i køen på plass 400, og så får 10 sekunder i spillet før man må starte i kø på plass 400 igjen... Jeg bruker router, men den er kobla som en switch (bruker bare LAN portene).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...