LizteR Skrevet 17. november 2005 Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 Jeg har store problemer om dagen med å logge på med WoW. Nesten hver gang kommer jeg inn i bildet. Alle navn har Unknown enity på seg og etter ca 5sek blir jeg disconnecta. Routeren mister kontakt med modemet og hele internetten går ned. KOmmer tilbake etter ca 2min. Dette skjer da bare når jeg logger på WoW. Routeren min har ingen form for firewall og det har ikke jeg heller. Er det noen som vet hva feilen kan være? Jeg har Telenor ADSL med en Nokia modem. Takk Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 17. november 2005 Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 Prøv uten router. Funket ikke å spille WoW med router her ihvertfall. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 17. november 2005 Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 Telenor har hatt nokken problem med linja frå oslo, så om du ikkje bur rundt om der, så kan det gå ganske treigt. Men det var igår... Lenke til kommentar
LizteR Skrevet 17. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 Å spille uten router blir ganske vansklig da hele familien bruker internett samtidtig. Det er ikke DHCP i modemet så en switch funker jo heller ikke. Bor på Lillehammer btw. Lenke til kommentar
LizteR Skrevet 17. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 Okay. Nå fant jeg ut det merkligste. Dette skjer bare når jeg logger inn på main serveren min (Ravencrest) på de andre går det helt fint. HÆ sier jeg bare.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. november 2005 Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 Står du i IF/Ogrimmar? Lenke til kommentar
LizteR Skrevet 17. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 Jepp.. Logger ut hver gang i IF Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. november 2005 Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 Skjer ofte, har jeg hørt. Lag en annen character på Ravencrest og send en GM-ticket der du ber dem porte deg utenfor IF. Skjer noenganger at alt krasjer mens man laster inn IF. Lenke til kommentar
LizteR Skrevet 17. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 Er merkelig at det ikke er alltid det skjer.. også er det 400kø og da.. så det blir nok ikke så mye spilling på med i dag hvis jeg skla gjøre det Jeg ser liksom om det fucker seg når jeg kommer inn. Hvis folka har unknown entity på seg klikker det. Det er så forbanna og ha stått en halvtime i kø også blir jeg disca. Men burde jeg begynne å logge ut i SW elns da eller? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 17. november 2005 Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 Samme skjedde med meg når jeg prøvde å logge inn på silvermoon. Har ikke hatt det problemet før, så regner med at dette har noe med den nye updaten å gjøre. Rimelig kjipt når man starter i køen på plass 400, og så får 10 sekunder i spillet før man må starte i kø på plass 400 igjen... Jeg bruker router, men den er kobla som en switch (bruker bare LAN portene). Lenke til kommentar
LizteR Skrevet 17. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Har snakka med GM.. Først sa han at jeg hadde interface problem, mn så etterhvert gikk han over til skjermkortet mitt. Men jeg venter i kø nå på å finne ut om det var interface.. har resatt alt nå EDIT: Det funka IKKE :( Endret 17. november 2005 av LizteR Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 17. november 2005 Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 Hovedkort med NForce 4 chipset..? Lenke til kommentar
LizteR Skrevet 17. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 Nope.. MSI neo 865pe platinum shiat elns.. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 17. november 2005 Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 Ok, har sletta WDB, WTF og AddOns og står i kø for 5 gang... Hvis ikke det funker nå så vet jeg ikke hva jeg gjør. Kommer meg online en liten stund, men kan ikke se gearet til andre spillere og kan ikke se min egen chat. Den som venter får se... Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 17. november 2005 Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 Neeeida... Har tilogmed prøvd å slå av firewall. Men blir disconnected etter 30 sek i IF Lenke til kommentar
LizteR Skrevet 17. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 Han visste ikke råd til slutt han Gm'en og henvende meg til technical support til blizzard.. Jeg har ikke peiling på hva detta kan være.. Går å legger meg.. Dritt spell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå