sirtommen Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Jeg henger ikke på wow forumet Jeg henger på "Siste 24 timer" Der havner alt.. Uheldigvis også wow
nd4spd Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Tror ikke eg tenkte på å le en gang. Men så er jeg en av dem (kanskje få?) som ikke bryr meg om WOW og heller ikke forstår humoren til WOW spillende mennesker 5171273[/snapback] Man trenger ikke "wow-humor" for å le av rare folk i en telebutikk
p0zz Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Haha Grendal du sier: "[undisputed loser] On Equip: creates a horribly sad thread?" Og jeg får et knip i magen som ikke forteller meg annet enn at jeg har vitnet noe så utrolig geeky og veslevoksent at det ikke er godt for meg. Så sier du : "hehe, sant nok jeg lager unødvendige tråder iblandt og men det var bare så NERD gjort at det nesten ble morsomt.. " (<-- merk ordet nerd) .. Oo
Digidice Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Han duden med Death Ray Googles kunne jo heller ligne en Orc med di tenna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå